Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Enig med Hedvig her, altså. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 den er for stor trviler på at den er større enn min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 den er for stor trviler på at den er større enn min. jeg skal innrømme det... du har feitere ræv enn meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 jeg skal innrømme det... du har feitere ræv enn meg. Neihei. Rumpen min er nydelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet Da er du like rar som meg i så fall. Jeg hopper lett fra Scooter (oh yes!) til Vivaldi og så videre til Neil Young og Pearl Jam. Eller fra Cult of Luna til Meshuggah. Funker fett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 jeg skal innrømme det... du har feitere ræv enn meg. Neihei. Rumpen min er nydelig. da har jeg liten, for som du sa... din er større enn min Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet Da er du like rar som meg i så fall. Jeg hopper lett fra Scooter (oh yes!) til Vivaldi og så videre til Neil Young og Pearl Jam. Eller fra Cult of Luna til Meshuggah. Funker fett. vi har begge eklektisk smak. now playing: delillos -hjernen er alene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 jeg skal innrømme det... du har feitere ræv enn meg. Neihei. Rumpen min er nydelig. da har jeg liten, for som du sa... din er større enn min Jeg greier jo ikke få den inn engang. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? Ambient drone-konsert er det sjukeste jeg har vært på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet Dette er en overgang fra Tim Hecker - In the Fog, Pt. 3 til Paysage d'Hiver - Wachen/Innere Stimmen, begge på samme volum, uten ReplayGain. Tror du ville hatt et problem med det på en rolig busstur. ACHTUNG: HØYT hoyt.mp3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 vi har begge eklektisk smak. now playing: delillos -hjernen er alene Flink gutt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har et problem... Bli fullere eller bli edruere. Begge frister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Gjør det og så får du noen til å filme det, for å legge det ut i natt. Det ble desverre ikke noe filming, tror ikke det hadde vært så bra for noen å se DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? This! now playing: delillos Du skuffer meg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har et problem... Bli fullere eller bli edruere. Begge frister. Drikk. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg har et problem... Bli fullere eller bli edruere. Begge frister. Bottoms up! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Skuffende lite aktivitet her på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Blir litt irritert jeg når Hawaii Five 0 (2010) konstant skal dytte inn Microsoft reklame i hver jævla episode. Siste episode som kom ut (sesong 2 episode 17) har de en tablet med Windows 7 på og bruker Windows Messenger med video call for å dele filer samtidig ha samtale. I sesong 1 nevnte de Windows SkyDrive nesten i hver episode. Møkk, jeg ser ikke på dette for å motta reklame altså. EDIT: Skriveleif var på besøk. Endret 24. februar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg