Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal?

jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet

Da er du like rar som meg i så fall.

Jeg hopper lett fra Scooter (oh yes!) til Vivaldi og så videre til Neil Young og Pearl Jam.

Eller fra Cult of Luna til Meshuggah. Funker fett.

Lenke til kommentar

DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal?

jeg er kanskje rar, men jeg har intet problem med å gå fra skrillex til johnny cash så jeg ser ikke problemet

Da er du like rar som meg i så fall.

Jeg hopper lett fra Scooter (oh yes!) til Vivaldi og så videre til Neil Young og Pearl Jam.

Eller fra Cult of Luna til Meshuggah. Funker fett.

vi har begge eklektisk smak.

now playing: delillos -hjernen er alene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Gjør det :D og så får du noen til å filme det, for å legge det ut i natt.

Det ble desverre ikke noe filming, tror ikke det hadde vært så bra for noen å se :p

This!

now playing: delillos

Du skuffer meg. :no:

Lenke til kommentar

Blir litt irritert jeg når Hawaii Five 0 (2010) konstant skal dytte inn Microsoft reklame i hver jævla episode. Siste episode som kom ut (sesong 2 episode 17) har de en tablet med Windows 7 på og bruker Windows Messenger med video call for å dele filer samtidig ha samtale. I sesong 1 nevnte de Windows SkyDrive nesten i hver episode. Møkk, jeg ser ikke på dette for å motta reklame altså.

EDIT:

Skriveleif var på besøk.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...