Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det lov å høre på Cher i 2012? Spør for en venn.

Ja.

Og så har hu rana en frekk svenske i fylla en gang, som pissa på flagget vårt på 17. mai.

Vel, det har ikke mamma gjort, men hu og den gamle norsklæreren min fra VGS sto på Værnes og glodde på rumpa til Björn Afzelius og plystra etter ham. :p

Og så rekker hu finger og kjefter opp alle (med åpent vindu for at folk skal høre henne) som oppfører seg dårlig i trafikken. Det være seg om du går på rødt lys eller om du kjører forbi i en tunnel.

Jeg pleier å ligge lavt og sitte i baksetet når jeg sitter på med henne. Gale damen.

Får dere også lyd når dere går inn på dagbladet.no?

Nei.

Lenke til kommentar

Har i det siste forsket litt på jovialt språk og kan komme med følgende konklusjon:

For å være überjovial og komme unna med ALT trenger du bare legge til si bak hver setning. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. (Mange ukers intense studier har etterhvert gitt avkastning.

Se f.eks på følgende eksempler. Det er veldig folkelig og umulig å hate/mislike. Du kommer unna med alt! Det er som en trylleformel.

"Gratulerer, det ble en gutt. Men han har downs syndrom, si".

"Jødene fortjente å bli henretta, si".

"Voldtok et par stk. i går, si".

Lenke til kommentar

#denfølelsen

på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen

Blir det no video av Anfall som danser?

nei, jeg filmet ikke

I love my mom. :love:

jeg HATER min

Don't be that mad.

Jeg elsker deg, er ikke det nok?

Jeg hadde glatt tatt i mot din tiss i min rumpe lzm

den er for stor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...