Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Også? Jeg har banket flere svensker. Men du er ikke mamman min. Og det heter "og så" i to ord 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Også? Jeg har banket flere svensker. Men du er ikke mamman min. Og det heter "og så" i to ord Også? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Får dere også lyd når dere går inn på dagbladet.no? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det lov å høre på Cher i 2012? Spør for en venn. Ja. Og så har hu rana en frekk svenske i fylla en gang, som pissa på flagget vårt på 17. mai. Vel, det har ikke mamma gjort, men hu og den gamle norsklæreren min fra VGS sto på Værnes og glodde på rumpa til Björn Afzelius og plystra etter ham. Og så rekker hu finger og kjefter opp alle (med åpent vindu for at folk skal høre henne) som oppfører seg dårlig i trafikken. Det være seg om du går på rødt lys eller om du kjører forbi i en tunnel. Jeg pleier å ligge lavt og sitte i baksetet når jeg sitter på med henne. Gale damen. Får dere også lyd når dere går inn på dagbladet.no? Nei. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kjenner jeg gleder meg allerede til å vente en og en halv time på toget på gardermoen. Yay. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vanskelig å ikke få tannkrem i skjegget når man pusser tenna... Fant forresten ut at jeg var litt for uforsiktig med høvværn for noen dager siden, så det er 1/2cm lenger opp på høyre side. Så nå er jeg dritdeprimert og trenger trøst Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har i det siste forsket litt på jovialt språk og kan komme med følgende konklusjon: For å være überjovial og komme unna med ALT trenger du bare legge til si bak hver setning. Det er ikke vanskelig i det hele tatt. (Mange ukers intense studier har etterhvert gitt avkastning. Se f.eks på følgende eksempler. Det er veldig folkelig og umulig å hate/mislike. Du kommer unna med alt! Det er som en trylleformel. "Gratulerer, det ble en gutt. Men han har downs syndrom, si". "Jødene fortjente å bli henretta, si". "Voldtok et par stk. i går, si". Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Og det har du ikke fra Atle Antonsen selvfølgelig. Hmpf. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Og det har du ikke fra Atle Antonsen selvfølgelig. Hmpf. Faktisk ikke. Men jeg kan godt late som jeg stjal det fra han hvis det får deg til å føle deg bedre. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Absolutt. Takker. Ble mye morsommere også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 #denfølelsen på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 #denfølelsen på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen Hvem sang var det? Bæ bæ lille lam? Regnet du sang med også, da? Med helium, selfølgelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 I love my mom. jeg HATER min Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 #denfølelsen på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen Blir det no video av Anfall som danser? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) I love my mom. jeg HATER min Don't be that mad. Jeg elsker deg, er ikke det nok? Jeg hadde glatt tatt i mot din tiss i min rumpe lzm Endret 23. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 #denfølelsen på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen Hvem sang var det? Bæ bæ lille lam? Regnet du sang med også, da? Med helium, selfølgelig. nofx - 13 stitches Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Får dere også lyd når dere går inn på dagbladet.no? Ja. Teite Meny-reklamen. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 DAP på random er galskap. Hva om den går rett fra noe ambient drone til kullsvart black metal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 #denfølelsen på bussen på vei hjem fra byen. mp3-spilleren på random. favoritt-artisten med favorittsangen Blir det no video av Anfall som danser? nei, jeg filmet ikke I love my mom. jeg HATER min Don't be that mad. Jeg elsker deg, er ikke det nok? Jeg hadde glatt tatt i mot din tiss i min rumpe lzm den er for stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg