Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ai, deilig med noen glass rødvin og god bok om kvelden. Mamma sitter fortsatt pal foran TVen og sesong 2 med Dexter.

Hvilken bok leser du? :)

Lenke til kommentar

Ai, deilig med noen glass rødvin og god bok om kvelden. Mamma sitter fortsatt pal foran TVen og sesong 2 med Dexter.

Tror du har verdens kuleste mor. :) Min sitter bare å se på repriser av Gode og Onde dager og et eller annet såpeoperaprogram som har pågått de siste 60 årene ca. Det som er morsomt er at hun sier hysj til meg hvis jeg spør om noe, mens hun sitter i telefonen og leser underteksten på skjermen. Når pausene kommer leter hun febrilsk etter fjernkontrollen og spoler over halve programmet, for tydeligvis er alle episodene inkludert 1/3 av forrige episode, alt dette mens hun sluker i seg flasker på flasker av Pepsi-Max. Det er helt vilt, for en uke går det i hvertfall 2 flasker dagen, og hele kjøleskapet er fylt med det. Når hun er ferdig med flaskene hiver hun de opp i en stor søppelsekk og samler sammen masse poser som hun og en venninne panter på nærmeste Rema-1000 ca en gang hver 3 måned.

Huff. Huff. Huff. :(

Lenke til kommentar

Modern har god musikksmak (Springsteen, Afzelius, DumDum Boys, Rolling Stones og Beatles), men det er vel det. Hu er en jævel på kabal, vel og merke, har lært meg flere, samt en drøss med kortspill, men det er vel det. Hu er av den oppfatningen at har man først sett en film, trenger man ikke se den flere ganger, uansett hvor bra den er.

Hu er derimot den eneste jeg vet av som har verre sangstemme enn meg, samt mer skremmende latter.

Glad i morra mi jeg også.

Lenke til kommentar

Haha ^^ Må skryte enda mere av mamma jeg, hu har rå musikksmak i tillegg. Hu som introduserte meg for mye av det jeg liker i dag, og hu som kjøpte Ompa Til Du Dør-plata med en gang den kom.

Hu er kanskje ikke verdens beste kokk, men hu lager fantastiske kanelboller. Og så har hu rana en frekk svenske i fylla en gang, som pissa på flagget vårt på 17. mai.

Er det lov å høre på Cher i 2012? Spør for en venn.

Hvis du synger meg og lager morsomme grimaser, så er det veldig lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...