Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg føler oppriktig misunnelse ovenfor alle som holder ut i et forhold. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Men jeg spør igjen: Noen som har lyst til å møte meg i morgen i Oslo? Jeg er ledig mellom halv fire og 5. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Men jeg spør igjen: Noen som har lyst til å møte meg i morgen i Oslo? Jeg er ledig mellom halv fire og 5. Er ikke fremme før 11 på kvelden Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Men jeg spør igjen: Noen som har lyst til å møte meg i morgen i Oslo? Jeg er ledig mellom halv fire og 5. Er ikke fremme før 11 på kvelden Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hei. Yoho. Koss det går? Tok akkurat farvel med Rebecca. Tror det er det vanskeligste jeg har gjort hele livet mitt, det er helt forferdelig å tenke på at det kan ta flere måneder før jeg kan kysse henne eller si hvor mye jeg elsker henne til ansiktet hennes. Bare å skrive dette gjør at jeg begynner å grine.. Edit: Sikkert jævlig interessant for andre å lese, tipper jeg.. Du får sende hun dette bildet her: Nei seriøst, been there done that. Ikke kult der og da, men kan være verdt det senere. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har snart en musikk streaming server oppe alà spotify, men bare 105k sanger. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror faktisk jeg står over den, altså.. Men seriøst, det er helt utrolig å ha noen du kan dele alt med, og snakke med alt om, pluss alt annet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror faktisk jeg står over den, altså.. Men seriøst, det er helt utrolig å ha noen du kan dele alt med, og snakke med alt om, pluss alt annet. Jepp, det er derfor vi har en mor. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror faktisk jeg står over den, altså.. Men seriøst, det er helt utrolig å ha noen du kan dele alt med, og snakke med alt om, pluss alt annet. Jepp, det er derfor vi har en mor. Deler du dine genitalia med din mor, kanskje? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tror faktisk jeg står over den, altså.. Men seriøst, det er helt utrolig å ha noen du kan dele alt med, og snakke med alt om, pluss alt annet. Jepp, det er derfor vi har en mor. Bare det at jeg har et veldig dårlig forhold til moren min, da... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Deler du dine genitalia med din mor, kanskje? Nei, det er nok en god stund siden jeg sluttet med det ja... Man trenger jo ikke noe mer enn en tilfeldig jente+alkohol for å ha noen å dele det med. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 I like your style, wanna be friends? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare det at jeg har et veldig dårlig forhold til moren min, da... Savner oppdatering i Moder Romis-tråden. Episk kvinne av alle slag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare det at jeg har et veldig dårlig forhold til moren min, da... Savner oppdatering i Moder Romis-tråden. Episk kvinne av alle slag. Hah, huff. Ikke få meg til å tenke på det, igjen. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skjer her a? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 I like your style, wanna be friends? Hmmm, fyll ut en søknad, så skal jeg ta en titt på den når jeg får tid. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skjer her a? Barack Obama er død, vi bare diskuterer hans bortgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg