Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Do not want to share ^^ naaaaaw... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hav er det med ungdom om dagen. I dagens ungdomm snakker man visst åpent om all sex. Er man ikke noe man vil holde for seg selv eller. Hva skjer liksom? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ligge på senga med laptop = WIN Ikke for ballene dine han ligger ikke med testiklene mellom skjermen og harddisken mens den er klappet igjen, regner jeg med. Større testikkelkiller å sitte med laptopen på fanget i lang tid Jeg regnet med at han hadde den på fanget mens han lå i sengen. Hvis den ikke står på et futuristisk svevebrett foran han. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jo oO Og jeg fant noen skjulte sider ved han også ok, det var ikke NgZ... xD Jeg er skeptisk. Til det første, altså. Hav er det med ungdom om dagen. I dagens ungdomm snakker man visst åpent om all sex. Er man ikke noe man vil holde for seg selv eller. Hva skjer liksom? What's your problem? Endret 5. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gief details. Liek... a boy? oO En ganske søt og snill en og, skal du vite Gutt ja, selvfølgelig. *skylde på at jeg er trøtt. Men så bra da. Selv om jeg føler meg sviktet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gutt ja, selvfølgelig. *skylde på at jeg er trøtt. Men så bra da. Selv om jeg føler meg sviktet. Du..du...du.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hav er det med ungdom om dagen. I dagens ungdomm snakker man visst åpent om all sex. Er man ikke noe man vil holde for seg selv eller. Hva skjer liksom? Vel... jeg sa faktisk aldri at jeg lå med noen. oO Men ja... hadde jeg hatt det, ville jeg nok ikke delt det her, anyways... Så. Om folket er så utrolig intressert så ble det bare til at vi så på film... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ææææsj ! sex ! æææsj Ja, æsj så kvalmt!! Og kyssing og! Yuck! Så. Om folket er så utrolig intressert så ble det bare til at vi så på film... Liiiiiiitt kos, da? En klem? To? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du..du...du.... Du har ingenting du skal ha sagt. Ææææsj ! sex ! æææsj Ja, æsj så kvalmt!! Og kyssing og! Yuck! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hav er det med ungdom om dagen. I dagens ungdomm snakker man visst åpent om all sex. Er man ikke noe man vil holde for seg selv eller. Hva skjer liksom? Altså... hva er galt med å kunne snakke om ting? Det er mye sunnere enn å undertrykke alt. Hadde vi gjort det alle man så ahadde vi endt om som v-techs alle man Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kyssing er bare så EKKELT! Glad jeg aldri skal kysse noen jeg... Man kan jo få aids og sånt! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Du har ingenting du skal ha sagt. Har jeg vel. Det bestemmer ikke du. Tenk. Jeg bare jatter med, jo. mrbjoern: Du vet... Det smitter bare man SER en person med aids. Endret 5. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liiiiiiitt kos, da? En klem? To? To bad for me... he got a bf Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kyssing er bare så EKKELT! Glad jeg aldri skal kysse noen jeg... Man kan jo få aids og sånt! Seriøst? bør bestille legetime jeg Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) *gjesp* Nå skal jeg Natta folkens Endret 5. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 To bad for me... he got a bf Naaaww... /hug Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå er jeg rein og ... ja, rein ihvertfall ^^ Nybarbert også. Fikk høre at skjegg ikke var no særlig dessuten orker jeg ikke ha det så lenge. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 To bad for me... he got a bf Deg? Neida. Men han kan da alltids få seg en ny bf. Kjærester er bare til for å utnyttes uansett. Hei NgZ. *vinke* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liiiiiiitt kos, da? En klem? To? To bad for me... he got a bf en kant, to kanter, trekant(er) =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg