Notelitten Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg finner det morsomt at folk som tilbringer store deler av dagen sin mens de leser diskusjonsfora, klager over at de ikke kan lese. :!: Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hadde jeg bare giddet å lese, så! Sult, Pan, Markens grøde, Landstrykere, Victoria og Sværmere har alle blitt filmatisert, så det er bare å slå seg løs. Forøvrig ville jeg holdt det for meg selv om jeg ikke leste. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Men du vet GODT hva jeg mener. Yes, sir. Jeg tror heller han har en kirkegård med døde horer utenfor kjøkkenvinduet sitt. Jeg dreiv bare på med noe ulovelig på kirkegården. Derfor jeg var der. Endret 23. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg hadde forøvrig Jens Børneboes Bestialitetens Historie (Frihetens Øyeblikk, Kruttårnet og Stillheten) som særemne. Veldig interessante bøker, så kan personlig anbefale dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så langt har jeg Rage Comics Jeg skulle foreslå Hamsun, for han er Norges desidert viktigste forfatter og det åpenbart beste temaet, men jeg skjønner nå at det vil være å sikte litt vel høyt. Hva med Erlend Loe? Ikke undervurder "Kurt blir grusom". Den er RELATIVT LOL. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Sult, Pan, Markens grøde, Landstrykere, Victoria og Sværmere har alle blitt filmatisert, så det er bare å slå seg løs. Forøvrig ville jeg holdt det for meg selv om jeg ikke leste. Jeg leser, og har lest mye gjennom livet. Det er nå i det siste jeg har blitt vanvittig skolelei, og alt i den sammenheng føles som tvang. Ergo, leser jeg ikke til særemne. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det gjør jo alt utrolig enkelt; bare velg en forfatter som du allerede har lest. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det lov å velge humorbøker? Are Kalvø skriver jo veldig bra, selv om det er humoristisk. Er jo stjerneksempel på gode kåserier. Hvis man har noe sånt no blir jo særemnet dritartig. For min del vil jeg si Bjørneboe er en av mine favoritter innen norske, mest på grunn av boka Jonas Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hadde jeg bare giddet å lese, så! -Hilsen alle "Toppkommentatorer" på Nettavisen og VG.no. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Synes Bestialitetens historie er et godt valg. Har forsåvidt en vag plan om å ha alle de norske klassikerne i en bokhylle, og andre bøker i en annen, og så engelske bøker i en tredje, og fagbøker i en fjerde. Faen, jeg har for mange bøker. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Synes Bestialitetens historie er et godt valg. Har forsåvidt en vag plan om å ha alle de norske klassikerne i en bokhylle, og andre bøker i en annen, og så engelske bøker i en tredje, og fagbøker i en fjerde. Faen, jeg har for mange bøker. Jeg håper at jeg en dag vil eie et hus der jeg kan ha et eget lite rom, eller i hvertfall en stor del av stua, bare for bøkene mine Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Pff... må da ha biblotek Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Synes Bestialitetens historie er et godt valg. Har forsåvidt en vag plan om å ha alle de norske klassikerne i en bokhylle, og andre bøker i en annen, og så engelske bøker i en tredje, og fagbøker i en fjerde. Faen, jeg har for mange bøker. Har gjort det samme selv. Ikke at jeg har lest bøkene, men det ser bra ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Pff... må da ha biblotek Eget rom med bøker = bibliotek Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har lest dem, da. Greia er jo at vi allerede har bokhyller (og bøker det ikke er plass til i bokhyllene) i ca. alle rom hos mamma, når Zealuu og jeg kjøper leilighet så får vi plutselig dobbelt så mange bøker (en del dubletter, men som om vi kommer til å kvitte oss med dem?), pluss at mamma kommer definitivt til å offloade de bøkene hun ikke har plass til på meg, og jeg kommer villig til å ta i mot. :c Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hei. Yoho. Koss det går? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Pff... må da ha biblotek Eget rom med bøker = bibliotek Lite rom med bøker ≠ biblotek Lenke til kommentar
Romis Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Hei. Yoho. Koss det går? Tok akkurat farvel med Rebecca. Tror det er det vanskeligste jeg har gjort hele livet mitt, det er helt forferdelig å tenke på at det kan ta flere måneder før jeg kan kysse henne eller si hvor mye jeg elsker henne til ansiktet hennes. Bare å skrive dette gjør at jeg begynner å grine.. Edit: Sikkert jævlig interessant for andre å lese, tipper jeg.. Endret 23. februar 2012 av Romis Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tok akkurat farvel med Rebecca. Tror det er det vanskeligste jeg har gjort hele livet mitt, det er helt forferdelig å tenke på at det kan ta flere måneder før jeg kan kysse henne eller si hvor mye jeg elsker henne til ansiktet hennes. Bare å skrive dette gjør at jeg begynner å grine.. *Klemme* Var i avstandsforhold sjøl en god stund, vet hvordan det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg