Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drikke til jeg er full nok til å danse i kveld? Y/n?

Gjør det :D og så får du noen til å filme det, for å legge det ut i natt.

Nå er jeg stappmett på sodd og godt selskap. Og fått tak i bok fire og fem i A Song of Ice and Fire :D :D

Lenke til kommentar

Har du en favoritt-forfatter innen norsk prosa / poesi?

Eller, særemnet er vel blitt friere nå, søss hadde om norske skrekkfilmer og sammenlignet "Villmark" med "De dødes tjern" og noen andre jeg kjenner hadde om manga.

Du kan skrive om hesteblader? :p

Så langt har jeg Rage Comics eller Stedsnavn i Nesseby kommune for jeg har kommet fram til brukbare problemstillinger. Det med norsk skrekkfilm var ikke dårlig.

Lenke til kommentar

Enklere å bare si "ei me' alt".

Vanlige folk spesifiserer hva slags pølse de skal ha. Det er bare evneveike som sier "Jeg skal ha en pølse".

Jo jo, men når du står i kassen på et sted hvor de kun har en type pølse (grill), så er det veldig lett å si "ei med alt".

Hvor mange steder det er sånn i disse dager, vet jeg ikke, men det var gjeldende for pølsebussen i Stavanger i alle fall.

Lenke til kommentar

Jeg skulle foreslå Hamsun, for han er Norges desidert viktigste forfatter og det åpenbart beste temaet, men jeg skjønner nå at det vil være å sikte litt vel høyt. Hva med Erlend Loe?

Høy fem!

Forøvrig, klisjé som det er, rangerer jeg Ibsen ganske høyt. Burde også gå som særoppgave selv om han skrev skuespill og ikke romaner.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...