Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eg er fra vestlandet, og til og med eg har hørt om dette uttrykket. Nordlendinger nå til dags altså... Nei, kvinnfolk. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eg er fra vestlandet, og til og med eg har hørt om dette uttrykket. Nordlendinger nå til dags altså... Nei, kvinnfolk. Eventuelt person som ikke leser Pondus? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Drikke til jeg er full nok til å danse i kveld? Y/n? Gjør det og så får du noen til å filme det, for å legge det ut i natt. Nå er jeg stappmett på sodd og godt selskap. Og fått tak i bok fire og fem i A Song of Ice and Fire :D Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eventuelt person som ikke leser Pondus? Jeg leser ikke Pondus. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eventuelt person som ikke leser Pondus? Jeg leser ikke Pondus. Det var trist. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg leser ikke Pondus. Det var trist. Enig. Trist og teit. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Drikke til jeg er full nok til å danse i kveld? Y/n? Gjør det og så får du noen til å filme det, for å legge det ut i natt. Jaaaaa 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hva kan jeg skrive særemne om? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har du en favoritt-forfatter innen norsk prosa / poesi? Eller, særemnet er vel blitt friere nå, søss hadde om norske skrekkfilmer og sammenlignet "Villmark" med "De dødes tjern" og noen andre jeg kjenner hadde om manga. Du kan skrive om hesteblader? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg har stått i ei pølsebu og bedt om kuk i kano. Fikk pølse. Enklere å bare si "ei me' alt". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Enklere å bare si "ei me' alt". Vanlige folk spesifiserer hva slags pølse de skal ha. Det er bare evneveike som sier "Jeg skal ha en pølse". Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Har du en favoritt-forfatter innen norsk prosa / poesi? Eller, særemnet er vel blitt friere nå, søss hadde om norske skrekkfilmer og sammenlignet "Villmark" med "De dødes tjern" og noen andre jeg kjenner hadde om manga. Du kan skrive om hesteblader? Så langt har jeg Rage Comics eller Stedsnavn i Nesseby kommune for jeg har kommet fram til brukbare problemstillinger. Det med norsk skrekkfilm var ikke dårlig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eg er fra vestlandet, og til og med eg har hørt om dette uttrykket. Nordlendinger nå til dags altså... Nei, kvinnfolk. Eventuelt person som ikke leser Pondus? Visste om det før Pondus brukte det. Men no var eg i militæret i Nord-Norge så sikkert derfra eg har det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hva kan jeg skrive særemne om? Jeg skrev om filmene til Pål Bang-Hansen. Bare nerder leser bøker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Enklere å bare si "ei me' alt". Vanlige folk spesifiserer hva slags pølse de skal ha. Det er bare evneveike som sier "Jeg skal ha en pølse". Jo jo, men når du står i kassen på et sted hvor de kun har en type pølse (grill), så er det veldig lett å si "ei med alt". Hvor mange steder det er sånn i disse dager, vet jeg ikke, men det var gjeldende for pølsebussen i Stavanger i alle fall. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så langt har jeg Rage Comics Jeg skulle foreslå Hamsun, for han er Norges desidert viktigste forfatter og det åpenbart beste temaet, men jeg skjønner nå at det vil være å sikte litt vel høyt. Hva med Erlend Loe? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så langt har jeg Rage Comics Jeg skulle foreslå Hamsun, for han er Norges desidert viktigste forfatter og det åpenbart beste temaet, men jeg skjønner nå at det vil være å sikte litt vel høyt. Hva med Erlend Loe? Hadde jeg bare giddet å lese, så! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Bare nerder leser bøker. Da må jeg være verdens største supernerd. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Typisk uttalelse fra en nazi. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg skulle foreslå Hamsun, for han er Norges desidert viktigste forfatter og det åpenbart beste temaet, men jeg skjønner nå at det vil være å sikte litt vel høyt. Hva med Erlend Loe? Høy fem! Forøvrig, klisjé som det er, rangerer jeg Ibsen ganske høyt. Burde også gå som særoppgave selv om han skrev skuespill og ikke romaner. Endret 23. februar 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg