Mr. A Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Kan noen kurere hodepina mi? Prøvd å drikke? Eventuelt få noen til å masere deg litt(Prøv å unngå Bundy) Endret 23. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skal jeg massere deg? Har sett filmer hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Skal jeg massere deg? Har sett filmer hvordan det gjøres. Pass på å aldri presse direkte på ryggraden. Det kan være farlig Massasjepro Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hører det fra minstesøss hele tiden. Trodde jeg tegnet en helt fungerende Macbook - for det så ut som det mølet gjør i virkeligheten, men hu trudde det var en dårlig tegnet avis. Og alle randomsa jeg spiller mot, klager hele tiden og skriver "u r terrible at this" til meg. Da svarer du "And you have terrible grammar. Learn how to spell, play some Words for Friends, n00b." Vanskelig å skrive så pent og langt på en liten skjerm, så jeg forstår dem på en måte, men likevel. http://www.dinside.no/890323/sparer-deg-for-tusenvis-i-aaret Big deal , so what.....i USA har dem kuponger , noen får nesten hele handlekurven gratis. Yeah, men det er så frustrerende når du står i kø der og kjerringa foran deg drar frem kupong på kupong. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tilbake i Sarpsborg, også kjent som kjipeste stedet på jorda. Well, yeah ... Big shock etc. Særp er generelt jævlig. Eneste positive som kommer fra Særp er en og anna person, men jeg foretrekker stort sett plankebyen ovenfor Særp. Mamma og pappa hadde vel og merke 1 år turnus der, men det gjør ikke meg mer positiv til stedet. Og det enda mindre etter at en håpløs bosnisk kid flytta fra Orkanger og dit. Han ble enda mer håpløs, jævlig og breial etter at han dro dit, så på seg selv som proff i alt. Fra rapping og basketball til gaming og politikk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tøys, jeg skriver ofte innlegg på forumet i forståelig språk selv om jeg skriver på mobilen. Det SMS-språket er bare rein latskap. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Pølsevev. Hvem finner på slike ord? Det har da ingenting med verken pølser eller vev å gjøre... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Sludder og pølsevev! “Pølse” er godt brukt i ord og utrykk i Norge. Og i den nye boken “Den store pølseboka” kan man lese et par forklaringer og opprinnelser om akkurat dette. Visste du for eksempel at pølsevev kommer av verbet “veve” som betyr “tulle” og ordet “pølse” blir her brukt i betydningen “hakkemat” som igjen kan tolkes som usammenhengende tale. Resultat: tullprat. “Rosinen i pølsen” blir også brukt i vår dagligtale. Dette betyr “en gledelig avslutning på noe”, “en positiv overraskelse” eller “høydepunktet ved en opplevelse” og stammer fra 1600-tallet da man la inn rosiner i enden av pølsene. For smakens skyld.. I tillegg kan boken fortelle at danskenes røde wienerpølse kalles “grillet rødhund i kano” eller “nissearmer”. En ristet med ketchup og brød kalles noen ganger “øgle med slam og kage” (ikke tatt fra boken).. Endret 23. februar 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Alright, man lærer noe nytt hver dag... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vil nå påstå at den nordnorske "Kuk i kano" er bedre enn "grillet rødhund i kano". Selv om jeg aldri har bedt om kuk i kano noensinne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kuk i kano? Høres ut som et uttrykk jeg må begynne å ta i bruk. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvor nordnorsk er "kuk i kano"? Aldri hørt før. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Gje mæ æn kuk i kano! Nei vent, gje mæ to to kuka. I samme kano! Og bare køl på, ikke spar på nåkka! Noen som vet hvor det kommer fra? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Merker at det er vinterferie for tiden ja, ikke en dritt å gjöre på jobb. Endret 23. februar 2012 av Muffinss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Aner ikke hvem som sa det først, egentlig. Vi bare tullet om å gå på kiosken og bestille en kuk i kano når vi var fjortiser. Ingen som gjorde det, såklart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Drikke til jeg er full nok til å danse i kveld? Y/n? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kan du det på en torsdag, altså? Jeg må legge meg før 22 og stå opp 05:20 imorra tidlig, jeg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Det er iallefall en veldig kjent pondus-stripe som tematiserer akkurat denne "kuk i kano" regla. Var der jeg henta sitatet fra. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Jeg tror jeg snakker en av norges breieste dialekter og bruker ordet kuk mere enn ti ganger daglig, har aldri i mitt liv hørt utrykket "kuk i kano" før. Kanskje jeg bør begynne å ta det i bruk? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eg er fra vestlandet, og til og med eg har hørt om dette uttrykket. Nordlendinger nå til dags altså... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg