Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 En powernap på 13 timer er rimelig kraftig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 ALL THE PARTYPEOPLE IN THE HOUZZZ SAY E-YO! Dagen kommer til å være jævlig forøvrig, ettersom hårsprayen jeg kjøpte ikke var så bra som jeg trodde :----( Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Hvilken hårspray? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) ALL THE PARTYPEOPLE IN THE HOUZZZ SAY E-YO! Dagen kommer til å være jævlig forøvrig, ettersom hårsprayen jeg kjøpte ikke var så bra som jeg trodde :----( Jeg klippet håret i går. Er ikke hippie lengre Nå er jeg militær kar. "boys having fun on military base" Endret 23. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mere "in the navy" tenker jeg.. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Mere "in the navy" tenker jeg.. Beklager, er ikke like stor ekspert som deg. På dette emnet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Men du vet GODT hva jeg mener. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 In the navy! Der hvor gutter blir til menn! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 In the navy! Der hvor gutter blir til menn! Såpass, ja. Jeg kom aldri lenger enn til den nettbaserte før-undersøkelsen til sesjon, jeg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Likevel har du en avatar med militærhilsen og uniform. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Er det utsikten din? Bor du i ei kirke? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ikke ille å se ut over der hver dag, nei. Hadde lignende utsikt i Grovfjord, bodde med havet rett over veien. Nå som jeg er blitt urbanitt, kjenner jeg suget i magen hver gang jeg ser sånne bilder. Det jeg IKKE savner, er den store elva som rant rett forbi huset vårt og bråket hele året rundt. Når jeg bodde der var jeg vel vant med lyden, men pokker som jeg sleit med å sove når jeg besøkte folket hjemme før de flyttet derfra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Jeg har også gått på kurs, og prøvd å tvinge meg selv til å lære meg til å bli bedre. Tegnet et par timer hver dag i flere år da jeg var mindre, uten at noen så noe særlig forbedring. Tegna etter figurer og slikt jeg så, det mest vellykkede jeg klarte, var en Rattus Norvegicus i 10. Med kullstift. Samt en vase i forgrunnen av et blyglassvindu. Jeg drømmer om at jeg klarer å tegne og male de mest vidunderlige ting, men våkner opp og sliter med å tegne strekmenn. Med årene har det til og med blitt vanskeligere å holde seg innenfor streken når jeg fargelegger, men det kan ha noe med det at jeg skjelver sånn på hendene at jeg sliter med å tegne en rett strek ved bruk av linjal. Kanskje på tide å innse at du aldri vil bli en stor tegner? Om man ikke har noe form for anlegg etter så mye trening så er det døfødt. Blæ, skulle ikke sovnet etter jobb. Tell me about it. Burde ha gitt opp det også, som så alt for mye annet, men det er jo et lite håp om at jeg en dag i det minste skal klare å tegne strekmenn som faktisk ser ut som strekmenn. Folk jeg spiller Draw Something mot sier ofte til meg at de ikke forstår hva jeg tegner. Samme de få gangene jeg er med og spiller slike brettspill med tegneelementer. e: Er det utsikten din? Bor du i ei kirke? Jeg tror heller han har en kirkegård med døde horer utenfor kjøkkenvinduet sitt. Endret 23. februar 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Folk jeg spiller Draw Something mot sier ofte til meg at de ikke forstår hva jeg tegner. :yes: Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tom for nytelser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Folk jeg spiller Draw Something mot sier ofte til meg at de ikke forstår hva jeg tegner. :yes: Hører det fra minstesøss hele tiden. Trodde jeg tegnet en helt fungerende Macbook - for det så ut som det mølet gjør i virkeligheten, men hu trudde det var en dårlig tegnet avis. Og alle randomsa jeg spiller mot, klager hele tiden og skriver "u r terrible at this" til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://www.dinside.no/890323/sparer-deg-for-tusenvis-i-aaret Big deal , so what.....i USA har dem kuponger , noen får nesten hele handlekurven gratis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Folk jeg spiller Draw Something mot sier ofte til meg at de ikke forstår hva jeg tegner. :yes: Hører det fra minstesøss hele tiden. Trodde jeg tegnet en helt fungerende Macbook - for det så ut som det mølet gjør i virkeligheten, men hu trudde det var en dårlig tegnet avis. Og alle randomsa jeg spiller mot, klager hele tiden og skriver "u r terrible at this" til meg. Da svarer du "And you have terrible grammar. Learn how to spell, play some Words for Friends, n00b." Endret 23. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg