Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det blir alltid sånn når det har vært litt kjefting på gang. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jaha ... Ser ikke ut som om mitt patetiske forsøk på å bryte isen hjelp noe serlig heller... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg var i Sandvika i dag oO Hvor spennende er ikke det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Å dra til sandvika er fanden meg oppskrytt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg var i Sandvika i dag oO Hvor spennende er ikke det? wtf did you do there Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Å dra til sandvika er fanden meg oppskrytt. Kommer ann på hvem man skal møte da xD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sandvika er kooos! <3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Kommer ann på hvem man skal møte da xDLiek a girl? oOGief details. Endret 5. mars 2008 av NgZ Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det jeg ikke skjønner er at vi har fått beskjed om å ha et inkluderende samfunn her i forumkafeen. Betyr det at vi skal nikke og smile til det Schnell sier, eller skal vi ignorere ham og få refs for det? Nikk og smil når folk (uansett hvem) sier noe dere er enig i, si dem gjerne imot når dere uenige, men ignorer dem når de poster flamebait. Er dere i tvil, så finnes det en enkel tommelfingerregel: Man kan applaudere både sak og person, men skal man kritisere, så skal det være sak. Kritikk av andre brukere - det som kalles flaming - er ikke lov, og har selvsagt ikke noe med å være inkluderende å gjøre. Om det kribler i mobberefleksen så skal dere la det være, så enkelt er det. Betyr det at noen føler seg ignorert så får det heller være, da får de sette seg ned å tenke over hvorfor folk ikke er interessert i det de poster. Geir Endret 5. mars 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kommer ann på hvem man skal møte da xDLiek a girl? oOGief details. mrbjoern + jente = phail. Med mindre det er meg. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sandvika er kooos! <3 Yey^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Genialt! Det er posta bilde av en airsoft-kamerat av brodern på 4chan! http://zip.4chan.org/k/res/1213313.html Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ligge på senga med laptop = WIN Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liek a girl? oOGief details. Liek... a boy? oO En ganske søt og snill en og, skal du vite Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ligge på senga med laptop = WIN Ikke for ballene dine Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liek... a boy? oO En ganske søt og snill en og, skal du vite Var det NgZ? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Liek... a boy? oO En ganske søt og snill en og, skal du vite Gief more details plx! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ligge på senga med laptop = WIN Ikke for ballene dine han ligger ikke med testiklene mellom skjermen og harddisken mens den er klappet igjen, regner jeg med. Større testikkelkiller å sitte med laptopen på fanget i lang tid Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Var det NgZ? Jo oO Og jeg fant noen skjulte sider ved han også ok, det var ikke NgZ... xD Gief more details plx! Do not want to share ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg