Eplefe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei alle venner Vetle! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei alle venner <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Namnam, pappa skal lage biff Namnam, jeg har lagd spicy meatballs. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=3UEM541IenE Endret 22. februar 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tornerose laga gryte. Awesome. Hei alle venner <3 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jammen godt jeg noen ganger er rask på labben Skriver inn en post og får opp meldingen: "det var da som fanken" eller noe sånt.. - tull med servere og sånt Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei, smilefjæs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei. Why the sad face? Trøbbel i tårnet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hei. Why the sad face? Trøbbel i tårnet? Det er siste dagen med kjæresten i morgen her i Stockholm, jeg har aldri hatt det så bra med et annet menneske før, jeg har aldri følt så sterkt for noen før, hvert øyeblikk jeg er sammen med henne er helt fantastisk, og nå kommer det til å gå mange måneder før jeg kan se henne igjen. Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så bli. Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er skole og jobb i Sverige og. (vel, 25% arbeidsledighet, men what the hell) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ta deg sammen Romis! Må ikke bli helt blaut heller. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Så bli. Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Har du virkelig lyst til å reise tilbake til den drittskolen på Croftholmen? Endret 22. februar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så bli.Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Ikke vær så problemorientert. Vær løsningsorientert. Cheer teh fuck up og begynn leitinga etter jobb og skole i Stockholm i dag. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Så bli.Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Ikke vær så problemorientert. Vær løsningsorientert. Cheer teh fuck up og begynn leitinga etter jobb og skole i Stockholm i dag. Det hadde iallefall jeg gjort om jeg hadde gått på kokke-linja... Edit: Lars her er for øvrig et godt eksempel på å være løsningsorientert. Selv med en seig pondus og tredve år på bakbeina, prøver han allikevel å ta lappen. Endret 22. februar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så bli. Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Har du virkelig lyst til å reise tilbake til den drittskolen på Croftholmen? Har ikke mye valg. Har fortsatt fram til Juni på den drittskolen, deretter 2 år lærling. Noe jeg ikke kan ta i Sverige, fordi man er ikke lærling som kokk i Sverige, men de har 3 år utdanning isteden. Så bli.Hadde det vært så enkelt. Jeg har både skole og jobb hjemme i Norge som jeg må forholde meg til. Ikke vær så problemorientert. Vær løsningsorientert. Cheer teh fuck up og begynn leitinga etter jobb og skole i Stockholm i dag. Det er ikke like mulig når man kun er 17 år, og man fortsatt bor hjemme hos veldig konservative foreldre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du kan jo alltid bli kriminell. Det fungerer vel i stort sett de fleste byer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg