WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 flekkete sengetøy. Sorry You better be. Skal gi deg bedre, jeg.. Noen som vet prisen for å komme seg fra Oslo til Mogadishu? http://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ie=UTF-8&ion=1#sclient=psy-ab&hl=no&site=webhp&source=hp&q=oslo%20til%20mogadishu&pbx=1&oq=&aq=&aqi=&aql=&gs_sm=&gs_upl=&fp=a7da2c567f291d0b&ion=1&ion=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb&fp=a7da2c567f291d0b&biw=1340&bih=1066&ion=1 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som vet prisen for å komme seg fra Oslo til Mogadishu? Billigste er nok enveis Oslo - Nairobi med SN Brüssel som du får for litt over 3000,- og deretter en enveis fra Nairobi med Jetlink Express som ligger på rundt 2000,- 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som vet prisen for å komme seg fra Oslo til Mogadishu? Billigste er nok enveis Oslo - Nairobi med SN Brüssel som du får for litt over 3000,- og deretter en enveis fra Nairobi med Jetlink Express som ligger på rundt 2000,- Hva med Bergen - Tibet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Drøbak - Sinsen er unnagjort på en halvtime om man har fri sikt på veien. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Verdens ende kanskje - Til og med i Norge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 to av de fra Nederland har genever i seg, og var noe jeg fikk da jeg reiste med KLM. Til orientering: De er fylt med BOLS. Alle som reiser med KLM på businessclass får dette. I grunn relativt kult. De har hatt det siden nittitallet. Ah, smakte uansett jævlig. Men ja, endte opp med 4 stykker, siden farmor ikke drikker eller ville ha noe som det var alkohol i. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hva med Bergen - Tibet? Det gidder jeg ikke sjekke, men gjør et raskt overslag i hodet på rundt 8-9k basert på Qatars lavsesongpriser og feeder fra Bergen til Oslo. Tur/retur. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Trondheim - Christchurch, NZ? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Reiser til London om litt over en uke, noen steder jeg burde få med meg? (Viderekommen Londontrotter, Lower Of London, London Eye, Madame Tusseauds osv. er ikke av interesse) Forrige gang jeg var i London var jeg der tre netter, og fikk med meg tre musikaler på West End. Men så er det ikke mange som er så musikalnerd som meg da. Neste gang vil jeg ha med meg en fotballkamp og, men da må jeg få med meg noen venner, tviler på at mamma har lyst -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tror heller jeg hadde sett Hairspray 3 dager på rad enn å dra på fotballkamp. Selv om det hadde vært på White Hart Lane og sett Tottenham grust et eller annet shitty lag fra Liverpool eller Machester. Skjønt, det hadde vært fett å se en kamp med Cambridge United eller Northampton, eller andre lag som i '97 lå i tredjedivisjon og var de morsomste å spille med når man spilte PM97. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tror heller jeg hadde sett Hairspray 3 dager på rad enn å dra på fotballkamp. Selv om det hadde vært på White Hart Lane og sett Tottenham grust et eller annet shitty lag fra Liverpool eller Machester. Så Hairspray da jeg var der, med min favorittmusikalskuespiller noensinne, Michael Ball. Det var stort! Hairspray var forresten fantastisk på scenen, hadde ikke sett filmen på forhånd. Filmen sugde jo, både den gamle og nye. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg hadde store forhåpninger til den nye, men den skuffa stort. Aller helst kunne jeg tenkt meg å se Lulu / Lola (hva søren den musikalen om den østerriske hora eller hva hu er, heter), samt Fiddler on the Roof og A Streetcar Named Desire. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Aww, ene katta har det kjempemorsomt med å sitte øverst på stolen mens pappa snurrer den rundt av all kraft Herregud så herlig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Husker jeg gjorde det samme med katten en gang jeg kom hjem med litt for høy promille. Hun likte det ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ha. Katta di er pyse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Neste gang vil jeg ha med meg en fotballkamp og, men da må jeg få med meg noen venner, tviler på at mamma har lyst -.- Hvilket lag, da? Tottenham? Arsenal? Chelsea? Fulham? West Ham? QPR? Crystal Palace? Eller et lag i de nedre divisjonene? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvilket lag, da? Tottenham? Arsenal? Chelsea? Fulham? West Ham? QPR? Crystal Palace? Eller et lag i de nedre divisjonene? Egentlig det samme for meg, jeg holder ikke med noen engelske fotballag. Kanskje litt Nottingham Forest, men de har jeg sett mange ganger. Vil bare dra for stemningas skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Vil bare dra for stemningas skyld. Da er Chelseas hjemmebane Stamford Bridge fy-fy. Tar 2 timer med tog til Liverpool. Kan dog ikke garantere noe høylytt publikum. Det kommer litt an på kampen, men atmosfæren er til tider magisk. Anfield anbefales! Endret 22. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hvis du drar for stemningens skyld skal du selvfølgelig dra på St. James Park i Newcastle. Byen i seg selv er et høl uten like, men god stemning på stadion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg