Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tottenham-kamp på White Hart Lane. Ville heller spydd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tottenham-kamp på White Hart Lane. Emirates. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 kvasiurbanisert bygd er nedtur . du vet bygda går rett vest når Mcdonalds og et gigantisk Amfisenter voldtar handlegaten. Syns ikke sushi er det helt store. Spiste på sushibar. MEN det smakte hvertfall bedre en det de selger i plastbokser på matbutikker Det har du rett i. Heldigvis ikke noe McD eller sånt her da. Vi mista den eneste burgersjappa vår i romjula, nå har vi bare pizzasjapper og BigBite opp og i mente. Et Amfi og et annet, større senter, ei død handlegate som politikerene vil gjøre om til gågate (noe eierne av butikkene i handlegata ikke vil, da de ikke vil få varer eller kunder om folk må gå til og fra butikkene med badekar, symaskiner og vaskemaskiner og slikt). Vi har hovedsaklig frisører og klesbutikker, samt matbutikker og bensinstasjoner. Kiosker og musikksjapper blir nedlagt hele tiden. Er faktisk takket være Amfi at vi mista en bensinstasjon og burgersjappe, de trengte plassen til å bygge parkeringsplass. >< Oh well, jeg skal komme meg bort herfra igjen. Om jeg så må rane en bank og havne i fengsel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Reiser til London om litt over en uke, noen steder jeg burde få med meg? (Viderekommen Londontrotter, Lower Of London, London Eye, Madame Tusseauds osv. er ikke av interesse) Hvorfor dra til London om du tydeligvis har sett det meste? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Reiser til London om litt over en uke, noen steder jeg burde få med meg? (Viderekommen Londontrotter, Lower Of London, London Eye, Madame Tusseauds osv. er ikke av interesse) Hvorfor dra til London om du tydeligvis har sett det meste? Sikkert shopping... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 idzl: sett deg på en pub, drikk IPA og stout og spis Shepherd's Pie. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Shopping og konsert, Venninnetur. Innkvarteres på det mest shady stedet vi kunne finne, regner med ekle teppegulv på badet og flekkete sengetøy. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pass på veggedyr da. Det er det mest nasty man kan ta med seg hjem fra utlandet. :| Dere kan jo bare stikke til Soho og henge der. Greit nok, da jeg var der ble pappa og jeg anbefalt å komme oss bort derifra, fordi det var shady, men fuck it. Jeg ville til Soho! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tottenham-kamp på White Hart Lane. Emirates. Tottenham spiller da ikke der om litt over en uke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pass på veggedyr da. Det er det mest nasty man kan ta med seg hjem fra utlandet. :|! Æsj!!!!!! Ikke minn meg på det der igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pass på veggedyr da. Det er det mest nasty man kan ta med seg hjem fra utlandet. :| Jeg har alltid vært av den oppfattelse at rangstigen er slik på hva som er verst å ta med seg hjem fra utlandet: 1) Kone 2) Syfilis. 3) Miniatyr av Eiffeltårnet. 4) Resten. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har alltid vært av den oppfattelse at rangstigen er slik på hva som er verst å ta med seg hjem fra utlandet:1) Kone 2) Syfilis. Dette er jo det beste man kan ta med seg fra utlandet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hva er nå galt med miniatyrer av Eiffeltårnet? Jeg har tatt med x antall miniatyrer hjem. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg for min del har miniatyr av både eiffeltårnet og triumfbuen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg for min del har miniatyr av både eiffeltårnet og triumfbuen. Jeg også. Samt diverse små keramikkhus fra England, Kina og Nederland, samt noen porselenshus fra Nederland, to av de fra Nederland har genever i seg, og var noe jeg fikk da jeg reiste med KLM. Så har jeg div. bygninger fra Praha og Roma og slikt. Samler på miniatyrer, har lyst på farfar sine. Han har Winchester Cathedral som en gang i tiden spilte musikk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 to av de fra Nederland har genever i seg, og var noe jeg fikk da jeg reiste med KLM. Til orientering: De er fylt med BOLS. Alle som reiser med KLM på businessclass får dette. I grunn relativt kult. De har hatt det siden nittitallet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 flekkete sengetøy. Sorry Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 flekkete sengetøy. Sorry You better be. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Noen som vet prisen for å komme seg fra Oslo til Mogadishu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg