Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jasså? Hva skal du gjøre der? Er egentlig ikke Kina som er målet, men det jeg skal vil jeg ikke skrive om på et åpent nettforum. Mulig jeg bare er paranoid. Åja. Du skal til Thailand for å hore. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ikke mobb sjakk, da! Jeg har ikke mobba sjakk. Har fine barndomsminner av at pappa lærte meg det, og vi satt og spilte på et skikkelig fint brett. Han vant selvfølgelig overlegent hver gang, men jaja. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er egentlig ikke Kina som er målet, men det jeg skal vil jeg ikke skrive om på et åpent nettforum. Mulig jeg bare er paranoid. Skal du til Nord-Korea?? Altså, ikke at det er noe spesielt å dra til Nord-Korea. Alle får innpass. Tilogmed Amerikanere. Den eneste grunnen til å dra dit er riktignok å fly med Tupolevs og Ilyushin. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) En snasen tur til "Kina"... bare å sette fantasien i gang her.... Btw: Heinrich Rudolf Hertz Endret 22. februar 2012 av Itek Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Altså, ikke at det er noe spesielt å dra til Nord-Korea. Alle får innpass. Tilogmed Amerikanere. Den eneste grunnen til å dra dit er riktignok å fly med Tupolevs og Ilyushin. Jeg tror han har skumple planer han skal gjennomføre der Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skal du til Nord-Korea?? Nei, kjønnsskifteoperasjon. Fant en billig kinesisk lege i Shandong-provinsen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Oioi, er faren din en brukbar sjakkspiller? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 I sommer skal jeg reise basta bom! Vil se nye ting. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Kanskje han har en ide om å kunne ta over nord-korea? - ala moland friench style? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nei, kjønnsskifteoperasjon. Fant en billig kinesisk lege i Shandong-provinsen. Kult. Ta bilder. Jeg har veldig god erfaring med å skifte kjønn i utlandet Oioi, er faren din en brukbar sjakkspiller? Jeg syntes i hvertfall det da jeg var åtte. I sommer skal jeg reise basta bom! Vil se nye ting. Samme her, men vet ikke helt om det blir helt nye ting. Skal antagelig reise rundt i Storbritannia :D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 I sommer skal jeg reise basta bom! Vil se nye ting. Du får stikke innom Oslo da, så kan vi stikke innom en pub ellerno for å prate skit. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Samme her, men vet ikke helt om det blir helt nye ting. Skal antagelig reise rundt i Storbritannia :D Har så vindt vært i Spania en gang. Så uansett hvor jeg drar blir det bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du får stikke innom Oslo da, så kan vi stikke innom en pub ellerno for å prate skit. Utepils! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg er for hjemmekjær. Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Guernsey, Belgia, Nederland, Lanzarote og Gran Canaria. Syns det holder, jeg. Norge Utepils! Deal! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Samme her, men vet ikke helt om det blir helt nye ting. Skal antagelig reise rundt i Storbritannia :D Har så vindt vært i Spania en gang. Så uansett hvor jeg drar blir det bra. Jeg har sett for lite av Norge, tror det er potensiellt mye bra å se. Vil kjøre rundt feks på motorsykkel og telte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er det jeg skal gjøre når jeg en gang får lappen. Kjøre Norge rundt og besøke forumfolk og andre nettvenner. Vurderer å skippe Bundy vel og merke. Shady greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Trykker dere på twitteren min og legger sammen to og to finner dere fort facebooken min. Hvis noen slags virkelighetbekreftelse skulle være nødvendig. Done and done. Lett å fake. Valgets kvaler.. Skal jeg spise på Burgerking, McDonalds, sushi, kebab eller kinesisk? Sushi. Alt annet kan man få selv på bøgda. Kan da vitterlig få sushi her i bygda også. Jævla wannabe-urbane landsby. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Reiser til London om litt over en uke, noen steder jeg burde få med meg? (Viderekommen Londontrotter, Lower Of London, London Eye, Madame Tusseauds osv. er ikke av interesse) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Trykker dere på twitteren min og legger sammen to og to finner dere fort facebooken min. Hvis noen slags virkelighetbekreftelse skulle være nødvendig. Done and done. Lett å fake. Valgets kvaler.. Skal jeg spise på Burgerking, McDonalds, sushi, kebab eller kinesisk? Sushi. Alt annet kan man få selv på bøgda. Kan da vitterlig få sushi her i bygda også. Jævla wannabe-urbane landsby. kvasiurbanisert bygd er nedtur . du vet bygda går rett vest når Mcdonalds og et gigantisk Amfisenter voldtar handlegaten. Syns ikke sushi er det helt store. Spiste på sushibar. MEN det smakte hvertfall bedre en det de selger i plastbokser på matbutikker Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tottenham-kamp på White Hart Lane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg