Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hørte jeg noen nevne pupper? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Antar det er hestene du peker til...? Hva får deg til å anta det? Rir mere på varmblods ridehester, mere fart og action. Pluss at de ofte yter bedre i sprang. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Rir du fortsatt aktivt? Merker jeg savner det litt. Ta opp hobbyen igjen da! Er mange i Trondhjemsområdet som vil ha forrytter til hesten sin f.eks. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hørte jeg noen nevne pupper? Dere er så enkle Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 I dag har jeg solgt et batteri som er et år gammelt uten tap. Fikk matvarer på kiwi... Eneste som mangler nå er arbeidslyst... Kommer den er dagen en suksess Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ta opp hobbyen igjen da! Er mange i Trondhjemsområdet som vil ha forrytter til hesten sin f.eks. Hadde vært artig, men forrytter krever tid og ansvar, og synes det er vanskelig å kombinere med hverdagen ellers. Og å ri på senter er så jæææækla dyr. Men kjenner jo noen familiemedlemmer som fortsatt driver med hest, som jeg må besøke litt oftere Lenke til kommentar
Romis Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Da gikk turen til nærmeste sushibar. Edit: Og der var kjæresten ferdig på skolen, ser ut til at det blir 2 til sushi. Endret 22. februar 2012 av Romis Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Rir du fortsatt aktivt? Merker jeg savner det litt. Ta opp hobbyen igjen da! Er mange i Trondhjemsområdet som vil ha forrytter til hesten sin f.eks. Har akkurat hatt en pause på noen måneder, startet på nytt igjen forrige uke faktisk. Kjempeprosjekt med en trent friservallak på seks år. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dere er så enkle Sier jentene som vil ha et stort beist mellom beina sine. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pfft. Jeg våkna nesten uten stemme i dag, og jækla vondt i halsen. Så jeg kommer til å være skikkelig sytete i dag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ser ut som det blir tur til Kina til høsten, blir snasent. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal klatre i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Pfft. Det er alt? Her mobber du gutter, og når du får svar tilbake så er det bare pfft? Nei vettu hva. Jeg våkna nesten uten stemme i dag, og jækla vondt i halsen. Så jeg kommer til å være skikkelig sytete i dag. Sykdom på vei? Er en sykdom som går rundt for tiden, hadde det samme selv for to uker siden. Sår hals og snørr i nesa. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 hmm, er endingen -ede eller -ete? Suppete, vannete, rotete er jo greit, men hva med bladede/-te, avrundede/-te og sånt? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ser ut som det blir tur til Kina til høsten, blir snasent. Jasså? Hva skal du gjøre der? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ser ut som det blir tur til Kina til høsten, blir snasent. Husk å hilse høflig: NI HAO!!!! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jasså? Hva skal du gjøre der? Er egentlig ikke Kina som er målet, men det jeg skal vil jeg ikke skrive om på et åpent nettforum. Mulig jeg bare er paranoid. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ser ut som det blir tur til Kina til høsten, blir snasent. Kult! Sykdom på vei? Er en sykdom som går rundt for tiden, hadde det samme selv for to uker siden. Sår hals og snørr i nesa. Tydeligvis. Var livredd for at det skulle være halsbetennelse, for det er faen meg det verste jeg noen gang har hatt, men det har bedra seg litt sidne i morges, så satser på at det bare er en forkjølelse. Jeg NEKTER å ha halsbetennelse igjen. Er egentlig ikke Kina som er målet, men det jeg skal vil jeg ikke skrive om på et åpent nettforum. Mulig jeg bare er paranoid. Skal du til Nord-Korea?? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Er egentlig ikke Kina som er målet, men det jeg skal vil jeg ikke skrive om på et åpent nettforum. Mulig jeg bare er paranoid. Hmmm, hemmelig oppdrag i Nord-Korea? Skal det knuse den store lederen? Eller skal du handle småbarn i Kambodsja? Har hørt Hansemann har noe erfaring med den delen. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ikke mobb sjakk, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg