Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ikke vært så redd for å bli bitt. Jeg har derimot blitt sparket et par ganger, tråkket på, detti av salen og most inn mot en vegg, men jeg er fortsatt i live :whistle: (og helt skadefri)

Word. Må inrømme at jeg har vært utsatt for et ganske stygt bitt tho, har enda arr over venstre bryst. Det vondeste jeg har vært borti må ha vært å ble slengt rett inn i hinderstøttene til en okser(hinder).

Lenke til kommentar

Word. Må inrømme at jeg har vært utsatt for et ganske stygt bitt tho, har enda arr over venstre bryst. Det vondeste jeg har vært borti må ha vært å ble slengt rett inn i hinderstøttene til en okser(hinder).

Neineinei! Du må ikke nevne ordet "bryst" så lenge du er jente på et internettforum! Nå har du gjort det store ...
Lenke til kommentar

Valgets kvaler.. Skal jeg spise på Burgerking, McDonalds, sushi, kebab eller kinesisk? :thumbdown:

Sushi. Alt annet kan man få selv på bøgda.

Har spist sushi hver eneste dag siden jeg kom, og sushi er omtrent dobbelt så dyrt som den andre maten, og halvparten så mettende.

Lenke til kommentar

Har spist sushi hver eneste dag siden jeg kom, og sushi er omtrent dobbelt så dyrt som den andre maten, og halvparten så mettende.

Finn en god kinarestaurant da. Men bare husk at det er stor variasjon i kvalitet på slike steder. Alt fra fantastisk til "Hvor er katta mi?"
Lenke til kommentar

Ser ut til at du allerede er godt i gang med elimineringsmetoden.

Jeg har veldig lyst til å spise Sushi, altså. Men det er så forferdelig dyrt i forhold til de andre stedene.

Lenke til kommentar

Neineinei! Du må ikke nevne ordet "bryst" så lenge du er jente på et internettforum! Nå har du gjort det store ...

Pupper, mener du?

Lenke til kommentar

Hester er ikke farlige, bare passe på at de tar riktige "fingre" hvis du mater dem med gulrot :)

Jeg har faktisk ridd på hest! - mener å huske at det var gøy...

Elsker hester :D Drev med ridning i mange år. Savner å hoppe, det er kjempeartig. Kanskje jeg burde begynne igjen.

Skal i hvertfall få meg en dagsridetur på Island i mars :D

Lenke til kommentar

Pupper, mener du?

Det ble plutselig så stille her. Jeg tror du nettopp satte de fleste her inne i koma.

All harm intended. Sorry gutter, klarte ikke dy meg. :)

Så gøy Hedvig, har selv aldri ridd en islending, men kan tenke meg det er gøy!

Antar det er hestene du peker til...?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...