Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der har du igjen for å trene. Sliter med det samme selv. Når jeg går ser det ut som jeg har blitt gjengvoldtatt i analen av fjorten negere og fire HA-chapters.

Haha, det aller verste er å gå ned en trapp.

Prøv en time på hesteryggen, kan love dere at dere kommer til å gå som om noen har rævkjørt deg med en buss gjentatte ganger.

En av grunnene til at jeg slutta å sykle.

Lenke til kommentar

Jeg håper denne kontoen her er Wheelman som troller med guttene. Jeg håper så inderlig.

Ingen IP-treff på Wheelman og denne kontoen hvertfall.

Faen da, hvorfor skal det alltid være sånn at ingen tror jeg er ekte på forum/chatrooms?

 

e: Okei da, jeg er Wheelman.

Endret av idzl
Lenke til kommentar

Faen da, hvorfor skal det alltid være sånn at ingen tror jeg er ekte på forum/chatrooms?

Fordi folk tror ikke det finnes jenter på internett. Grunnen er mest sannsynlig at de har logget på chatrooms som "jente" i lengre tid og blitt skremt da de oppdaget at jenta de har hatt "lesbe"-cybersex med i et halvt år er også er en gutt.
Lenke til kommentar

Heyhey, det er ikke så ille å ri faktisk. Har aldri skjønt hvorfor det er så mange, spesielt gutter som er redd for hester :p

De er store og skumle. De biter og det finnes over 9000 måter de kan drepe deg på.

De han være farlige hvis man hånderer dem feil. Det er jo levende dyr, og at vi driver og sitter på dem er jo egentlig helt absurd. På den positive siden er det jo veldig gøy å ri da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...