Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Til din informasjon kan jeg si at McHansern er den største rusmisbrukeren på forumet Ruser meg kun på Jesus og meg selv, minus Jesus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøv en time på hesteryggen, kan love dere at dere kommer til å gå som om noen har rævkjørt deg med en buss gjentatte ganger. Det er derfor jeg ikke rir. Jeg liker å beholde sjansen til å en dag få barn. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Prøv en time på hesteryggen, kan love dere at dere kommer til å gå som om noen har rævkjørt deg med en buss gjentatte ganger. Det høres ut som du har erfaring med begge deler Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Der har du igjen for å trene. Sliter med det samme selv. Når jeg går ser det ut som jeg har blitt gjengvoldtatt i analen av fjorten negere og fire HA-chapters. Haha, det aller verste er å gå ned en trapp. Prøv en time på hesteryggen, kan love dere at dere kommer til å gå som om noen har rævkjørt deg med en buss gjentatte ganger. En av grunnene til at jeg slutta å sykle. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Om jeg overdrev er irrelevant, gangsperre er fælt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er det. Jeg får det hele tiden etter konserter og festivaler. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg håper denne kontoen her er Wheelman som troller med guttene. Jeg håper så inderlig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Blir du rævkjørt på hver eneste festival og konsert? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nei, men gudene skal vite at det føles sånn dagen derpå. Det er ikke akkurat som jeg streber etter å være i god form. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg håper denne kontoen her er Wheelman som troller med guttene. Jeg håper så inderlig. Ingen IP-treff på Wheelman og denne kontoen hvertfall. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jeg håper denne kontoen her er Wheelman som troller med guttene. Jeg håper så inderlig. Ingen IP-treff på Wheelman og denne kontoen hvertfall. Faen da, hvorfor skal det alltid være sånn at ingen tror jeg er ekte på forum/chatrooms? e: Okei da, jeg er Wheelman. Endret 22. februar 2012 av idzl Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Faen da, hvorfor skal det alltid være sånn at ingen tror jeg er ekte på forum/chatrooms? Fordi folk tror ikke det finnes jenter på internett. Grunnen er mest sannsynlig at de har logget på chatrooms som "jente" i lengre tid og blitt skremt da de oppdaget at jenta de har hatt "lesbe"-cybersex med i et halvt år er også er en gutt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Fordi du utgir deg for å være jente, og det er jo som kjent ingen jenter på internett. Bare menn og FBI-er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Basically, du er "under tvil" inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Heyhey, det er ikke så ille å ri faktisk. Har aldri skjønt hvorfor det er så mange, spesielt gutter som er redd for hester Ikke det at jeg har sittet på en hest på nesten 6 år da riktignok. Endret 22. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Trykker dere på twitteren min og legger sammen to og to finner dere fort facebooken min. Hvis noen slags virkelighetbekreftelse skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Heyhey, det er ikke så ille å ri faktisk. Har aldri skjønt hvorfor det er så mange, spesielt gutter som er redd for hester De er store og skumle. De biter og det finnes over 9000 måter de kan drepe deg på. 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Heyhey, det er ikke så ille å ri faktisk. Har aldri skjønt hvorfor det er så mange, spesielt gutter som er redd for hester De er store og skumle. De biter og det finnes over 9000 måter de kan drepe deg på. De han være farlige hvis man hånderer dem feil. Det er jo levende dyr, og at vi driver og sitter på dem er jo egentlig helt absurd. På den positive siden er det jo veldig gøy å ri da! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Ville ikke vært så redd for å bli bitt. Jeg har derimot blitt sparket et par ganger, tråkket på, detti av salen og most inn mot en vegg, men jeg er fortsatt i live (og helt skadefri) Endret 22. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Siterer Vowels, "Det er kjipt med en hest så stor at du ikke får plass til den på grillen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg