WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm, touchè? (Riktig vei på apostrofen?) Nei, apostrofen skal andre vei. Eller så går trykket på e-en ned. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, men det er praksis. Schnell fulgte jo opp med en trollepost med en gang. Mulig du har rett i det, ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, men det er praksis. Schnell fulgte jo opp med en trollepost med en gang.Jeg rapporterte den med en gang. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Var vel ikke akkurat det han skrev, var det? Nei, men det er praksis. Schnell fulgte jo opp med en trollepost med en gang. Her kan dere diskutere mer om slike saker https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg rapporterte den med en gang. Nei, så flink du er. *klappe på hodet* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå skal jeg kose meg. Har funnet frem gamle 90-talls gangsta/hood-filmer. Først blir det Menace II society. Så blir det Boyz 'n the Hood. Og som finale skal jeg se parodien på de filmene. Nemlig Don't Be A Menace To South Central While Drinking Your Juice In The Hood. Ah... Det var da filmer ikke var redd for å spille på stereotyper. For en vakker tid i filmhistorien. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Schnell er en gud! Endret 5. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Om du følger Loven, så er vel L4r5 gud og messias Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Gr8 stuff. Det er lov å trolle, men ikke å kommentere trollepostene. Neida. Du vet bedre, unge mann. Troll skal rapporteres, ikke mates. Om noe er trolling etter retningslinjene og hva som er en passende reaksjon er det opp til oss å vurdere. Om dere synes at det trengs klarere regler for hva som er lov å poste her så ta det i regeltråden, som Jarmo sier. Det er uansett ikke greit å puste på glørne, spesielt etter at moderator har slukket brannen. Da lar man det ligge og går videre. Eventuelt tar man det opp med moderator på PM. Det kan de som har kommentarer til denne posten også gjøre, det skal ikke kommenteres i tråden. Geir Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm, touchè? (Riktig vei på apostrofen?) Nei, apostrofen skal andre vei. Eller så går trykket på e-en ned. Dette er en apostrof: ' Den går bare en vei, og befinner seg i mellom bokstaver, ikke over dem. Disse to er aksenter, henholdsvis akutt og grav: ´ og `. ^ kalles en cirkumfleks, sånn for ordens skyld. ... Se, jeg har lært noe på media. 8D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne noen bare forklart meg hva traktorlesbe er? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne noen bare forklart meg hva traktorlesbe er? Mordi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det jeg ikke skjønner er at vi har fått beskjed om å ha et inkluderende samfunn her i forumkafeen. Betyr det at vi skal nikke og smile til det Schnell sier, eller skal vi ignorere ham og få refs for det? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne noen bare forklart meg hva traktorlesbe er? lesbe på traktor. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det jeg ikke skjønner er at vi har fått beskjed om å ha et inkluderende samfunn her i forumkafeen. Betyr det at vi skal nikke og smile til det Schnell sier, eller skal vi ignorere ham og få refs for det? Ingen av delene. Vi skal være inkluderende, og rapportere. Men fikk vi lov til å diskutere det der her? Skeeeptisk. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne noen bare forklart meg hva traktorlesbe er? Jeg har ingen anelse, men jeg tipper det er en sånn macho-lesbe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kunne noen bare forklart meg hva traktorlesbe er? http://www.vgb.no/24044/perma/296038/ Det der blir beskrevet som en oppskrift på traktorlesbe, så står sikkert noe forklarende der. *be pent om unnskyldning for "Mordi"-utbruddet* Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hva skjer her ? Har mesias kommet igjenn i form av en litt rar bonde med bestemortruser som har enda mer skrivefeil en meg ? Endret 5. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Haha, æ dør. @ addan. Men dusj ^^ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nei, her var det lite liv nå ... Ingen som har noe spennende å snakke om eller ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg