Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ingenting er som å sniffe maling for å starte dagen! Lim og formfett gjør susen også. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, maler du ikke ansiktet hver gang du skal til byen? Ikke alltid jeg gidder, spesielt ikke når jeg skal på skolen. Butinox er favoritten. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sov du godt i natt? Ja, sånn passe. Fire, fem hasjsprøyter og heroinnåla i øyet gjør det med en. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Til din informasjon kan jeg si at McHansern er den største rusmisbrukeren på forumet, og til tider kan han være handy. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 McHansern fikk nettopp ett poeng i min bok. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Var det viktig å opplyse oss om det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) (...) McHansern er den største rusmisbrukeren på forumet (...) SÅ feit er han ikke da. Var det viktig å opplyse oss om det? Var det viktig å spørre om det var viktig å opplyse om det? Endret 22. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Han er 6 måneder på vei. Forresten, har du stått opp med det beinet som ønsker å kverulere i dag? Endret 22. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Forresten, har du stått opp med det beinet som ønsker å kverulere i dag? Jeg elsker å kverulere. Trodde alle visste det. Burde egentlig ta Kverulanten som mellomnavn på folkeregisteret. Hadde vært awesome. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Holy shit, halve kroppen min er død. Alt gjør vondt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg suger selvfølgelig balle. Men hvordan er du til å spille sjakk? Så där, så där. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Holy shit, halve kroppen min er død. Alt gjør vondt. Tok necrogutta deg i senga? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, maler du ikke ansiktet hver gang du skal til byen? Ikke alltid jeg gidder, spesielt ikke når jeg skal på skolen. Butinox er favoritten. Jeg tror du kommer til å passe rett inn her. Holy shit, halve kroppen min er død. Alt gjør vondt. Tok necrogutta deg i senga? Føles i alle fall som om de DPa nesa mi. :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Holy shit, halve kroppen min er død. Alt gjør vondt. Der har du igjen for å trene. Sliter med det samme selv. Når jeg går ser det ut som jeg har blitt gjengvoldtatt i analen av fjorten negere og fire HA-chapters. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Holy shit, halve kroppen min er død. Alt gjør vondt. Tok necrogutta deg i senga? Ikke umulig. De må isåfall ha dopet meg sterkt ned mens de holdt på, for jeg har sovet som en stein. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Du likte det garantert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Der har du igjen for å trene. Sliter med det samme selv. Når jeg går ser det ut som jeg har blitt gjengvoldtatt i analen av fjorten negere og fire HA-chapters. Haha, det aller verste er å gå ned en trapp. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Der har du igjen for å trene. Sliter med det samme selv. Når jeg går ser det ut som jeg har blitt gjengvoldtatt i analen av fjorten negere og fire HA-chapters. Haha, det aller verste er å gå ned en trapp. Prøv en time på hesteryggen, kan love dere at dere kommer til å gå som om noen har rævkjørt deg med en buss gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg