Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Yay! Det er kult når første kjøretime rett og slett blir en egoboost. Kjørelæreren var, sitat, "meget imponert". Bakkestart satt som ei kule etter at jeg bare blei vandt til kløtsjen sa han. Giring, og utkjøring på større vei var null problem. Jeg plasserte meg bra. Eneste var at jeg hadde en tendens til å kikke litt lenge til venstre når jeg skulle ta til høyre i kryss. Han ville ha meg rett opp på neste trinn, men jeg må gjennom en obligatorisk veiledningstime først. Kjekt å slippe ørtentusen kroner på ekstra kjøretimer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hehe, jeg var så usikker at jeg trengte over 30 kjøretimer før jeg kunne kjøre opp. Good for you. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Oh, nice. Du er flink med hest? Jeg kunne for øvrig tenke meg å finne på noe tilsvarende når jeg er ferdig med studiene. Og Australia er jo et spennende alternativ, det. Erfaren hobbyrytter vil jeg definere megselv som. Hva studerer du? Brukte over 30 timer på lapppen pluss at jeg strøk på første oppkjøring. Sinnsykt glad for at det ikke var jeg som betalte. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg satt på hest en gang når jeg var 8 ellerno også falt jeg av Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg er livredd hester. Finner de skumlere enn krøtter og sauer. Og har hatt én kjøretime før jul. Regner med det blir en 20-30 til, og så må jeg irriterende nok ta mørkekjøringsdemoen. Fatter det ikke. Jeg har gått og kjørt rundt i mørket i årevis, føles så unyttig å være med på. Førstehjelpskurset kan jo være greit nok, vel og merke. Sist jeg tok et, var i '99. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snakker dere 30 enkle eller doble kjøretimer? Forresten sittet på hest en gang, siden det er et så hot tema i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg har også sittet på en hest. Det var veldig stas, syns jeg, visstnok. Selv husker jeg det ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Snakker dere 30 enkle eller doble kjøretimer? Forresten sittet på hest en gang, siden det er et så hot tema i dag. Doble, for min del. Jeg er så usikker på meg selv når det kommer til giring og til å holde fartsgrensa. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Oh, nice. Du er flink med hest? Jeg kunne for øvrig tenke meg å finne på noe tilsvarende når jeg er ferdig med studiene. Og Australia er jo et spennende alternativ, det. Erfaren hobbyrytter vil jeg definere megselv som. Hva studerer du? Brukte over 30 timer på lapppen pluss at jeg strøk på første oppkjøring. Sinnsykt glad for at det ikke var jeg som betalte. For øyeblikket er det primært sjakk. Edit: I tillegg til litt mer ordinære studier... Endret 22. februar 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sjakk er like interessant som tørket maling. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sjakk er like interessant som tørket maling. Nei, fullt så interresant kan jeg ikke si det er. Tørket maling kan i noen tilfeller være greit nok å hvile øya på. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Tørket maling er ganske interessant! Spesielt når flakene faller fra veggen Hei daskemann. Endret 22. februar 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sjakk er ganske interessant i grunn, særlig om man er god. Jeg suger selvfølgelig balle. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Ja, maler du ikke ansiktet hver gang du skal til byen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg suger selvfølgelig balle. Men hvordan er du til å spille sjakk? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Sov du godt i natt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg