Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Yay! Det er kult når første kjøretime rett og slett blir en egoboost. Kjørelæreren var, sitat, "meget imponert".

Bakkestart satt som ei kule etter at jeg bare blei vandt til kløtsjen sa han. Giring, og utkjøring på større vei var null problem. Jeg plasserte meg bra. Eneste var at jeg hadde en tendens til å kikke litt lenge til venstre når jeg skulle ta til høyre i kryss. Han ville ha meg rett opp på neste trinn, men jeg må gjennom en obligatorisk veiledningstime først.

Kjekt å slippe ørtentusen kroner på ekstra kjøretimer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, nice. Du er flink med hest?

Jeg kunne for øvrig tenke meg å finne på noe tilsvarende når jeg er ferdig med studiene. Og Australia er jo et spennende alternativ, det.

Erfaren hobbyrytter vil jeg definere megselv som. Hva studerer du?

Brukte over 30 timer på lapppen pluss at jeg strøk på første oppkjøring. Sinnsykt glad for at det ikke var jeg som betalte.

Lenke til kommentar

Jeg er livredd hester. Finner de skumlere enn krøtter og sauer.

Og har hatt én kjøretime før jul. Regner med det blir en 20-30 til, og så må jeg irriterende nok ta mørkekjøringsdemoen. Fatter det ikke. Jeg har gått og kjørt rundt i mørket i årevis, føles så unyttig å være med på. Førstehjelpskurset kan jo være greit nok, vel og merke. Sist jeg tok et, var i '99.

Lenke til kommentar

Oh, nice. Du er flink med hest?

Jeg kunne for øvrig tenke meg å finne på noe tilsvarende når jeg er ferdig med studiene. Og Australia er jo et spennende alternativ, det.

Erfaren hobbyrytter vil jeg definere megselv som. Hva studerer du?

Brukte over 30 timer på lapppen pluss at jeg strøk på første oppkjøring. Sinnsykt glad for at det ikke var jeg som betalte.

For øyeblikket er det primært sjakk.

Edit: I tillegg til litt mer ordinære studier...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...