Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Offisielt, får ikke sove. Har prøvd. I will haunt you in your dreams Lukker ikke gardinene når jeg sover, planer om å komme å se på anytime soon? Nei, men kanskje jeg setter fyr på skogen i nærheten. like I did last time...:O Du var flink da:) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Studentmiljøet skal visstnok være fett, unngå Rogers, håpet og kroken. Så er du safe! Jeg vil aldri være safe i Tromsø. Nordlendinger generelt er jo gale. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nei, men kanskje jeg setter fyr på skogen i nærheten. like I did last time...:O Du var flink da:) Takker! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nordleninger er fra nordland, tromsinger fra troms. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Studentmiljøet skal visstnok være fett, unngå Rogers, håpet og kroken. Så er du safe! Jeg vil aldri være safe i Tromsø. Nordlendinger generelt er jo gale. Drikker deg lett under bordet vi gjør kanskje narr av dialekten din dersom du er sørfra. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Nordleninger er fra nordland, tromsinger fra troms. Alle som bor nord for Lillestrøm er nordlendinger i mine øyne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Drikker deg lett under bordet vi gjør kanskje narr av dialekten din dersom du er sørfra. Det tviler jeg ikke på... Jeg er forberedt på en del mobbing ja. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Drikker deg lett under bordet vi gjør kanskje narr av dialekten din dersom du er sørfra. Det tviler jeg ikke på... Jeg er forberedt på en del mobbing ja. Vi "nordlendinger" er ofte langt mer sivilisert enn det vi fremstilles som i media, ikke vær redd. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vi "nordlendinger" er ofte langt mer sivilisert enn det vi fremstilles som i media, ikke vær redd. Neida, jeg er bare redd for måten dere snakker på. Også er jeg redd jeg aldri vil se sola igjen... Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Neida, jeg er bare redd for måten dere snakker på. Også er jeg redd jeg aldri vil se sola igjen... hahah, klart du gjør. Du kommer ikke til å forstå en dritt av hva vi sier til deg da, spesiellt ikke på fylla. Hvorfor Tromsø forresten? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 hahah, klart du gjør. Du kommer ikke til å forstå en dritt av hva vi sier til deg da, spesiellt ikke på fylla. Hvorfor Tromsø forresten? Vel, mer sentrale universiteter har høyere karaktersnitt, så derfor må jeg nesten opp til nordpolen for å få utdannelsen min... Tydeligvis ikke så mange som er fristet til å leve en hel vinter i fullstendig mørke... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 hahah, klart du gjør. Du kommer ikke til å forstå en dritt av hva vi sier til deg da, spesiellt ikke på fylla. Hvorfor Tromsø forresten? Så du er fra Tromsø? Skal vi se hvem som greier å drikke hvem under bordet? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når eksakt bruker du å sove bundy? og hvor lenge ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når eksakt bruker du å sove bundy? og hvor lenge ? Haha, hvorfor spør du? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg syns jeg ser deg her 24 timer i døgnet jeg er ikke så langt unna selv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Søvnproblemer ftw. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Faen i helvete så dere har posta i natt! Tar jo evigheter å lese gjennom! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så du er fra Tromsø? Skal vi se hvem som greier å drikke hvem under bordet? zip Så lenge du ikke kommer fra enda lengre nord tviler jeg på at du drikker meg under bordet! God morgen forresten! Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Challenge accepted. Hvor befinner du deg? Jeg tar med HB. ALSO; Fant en fin side. Tromsø. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Tromsø-folk? Nei usj. Kom deg til Oslo, sivilisasjonens siste utpost i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg