Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nå synes jeg vi alle skal oppføre oss som sofistikerte menn her. Nu, Zeromac, hvordan har dagen din vært?

Er det galt av meg hvis jeg har lyst til å kidnappe Wizzlee og Balli ?

Neida, det tyder bare på at du er en bestemt, ung mann, som vet hva du vil ha.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

Nu, Zeromac, hvordan har dagen din vært?

Flott og fin, har vært sammen med kjæresten, samt sett fotballkamp.

Klarte å tryne noe inni helvete på vei inn oppkjørselen, gikk rett på ræva. Prøvde å ta meg imot med venstrearmen, men det endte dårlig. Mistet følelsen i hele armen, føltes ut som om når beina sovner...

Men nå er det nighty for Mac'en, skal jo på jobb i morgen. Greit å få litt søvn. Natta folks :fun:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Flott og fin, har vært sammen med kjæresten, samt sett fotballkamp.

Klarte å tryne noe inni helvete på vei inn oppkjørselen, gikk rett på ræva. Prøvde å ta meg imot med venstrearmen, men det endte dårlig. Mistet følelsen i hele armen, føltes ut som om når beina sovner...

Men nå er det nighty for Mac'en, skal jo på jobb i morgen. Greit å få litt søvn. Natta folks :fun:

Æsj, jeg ville også se Chelsea bli knust av italienerne. :(

Lenke til kommentar
Må ærlig talt innrømme at jeg blir litt glad inni meg når jeg ser avataren din sammen med brukernavn. Ikke tolk meg feil.

Haha, hvorfor det? Det er lille Shadow'en min. Vært med meg siden 2005. :love: Har byttet mye frem og tilbake, men han er alltid den jeg kommer tilbake til. Nå har jeg bestemt meg for å ALDRI bytte igjen!

Æsj, jeg ville også se Chelsea bli knust av italienerne. :(

Gni det inn. :(
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ingen anelse, må ha vært en diskusjon med deg eller bare hvordan jeg ser for meg deg ved å se på avataren. ( ja vet det er veldig merkelig.)

Jeg sluttet å spille fotball den dagen jeg fant ut at begge ballene til Kammizez er skjeve.

Oh noes :ermm:

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...