Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eh, deg, Lycan, necro-brødrene. Same shit, different nickname. EL O EL. Den der tror du ikke på selv en gang, pus. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Disagree. IP.Board er for.. generisk Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Signaturen er virkelig 4 linjer ja 3 på dynamisk som jeg liker best. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eh, deg, Lycan, necro-brødrene. Same shit, different nickname. EL O EL. Den der tror du ikke på selv en gang, pus. Hadde i så fall vært tidenes jævligste forumbruker. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Signaturen er virkelig 4 linjer ja 3 på dynamisk som jeg liker best. Shiiiiiet, l2forum! http://i.imgur.com/eDkxw.png Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Hadde i så fall vært tidenes jævligste forumbruker. Jeg vet, de er så slemme. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eh, deg, Lycan, necro-brødrene. Same shit, different nickname. EL O EL. Den der tror du ikke på selv en gang, pus. Hadde i så fall vært tidenes jævligste forumbruker. Når du sier sånt, så får jeg vondt i hjertet. Det stikker liksom. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal fortelle deg hva de ville vært; bannet. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Eh, deg, Lycan, necro-brødrene. Same shit, different nickname. EL O EL. Den der tror du ikke på selv en gang, pus. Hva vet du om det? Disagree. IP.Board er for.. generisk Du er for generisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er for mye luft på diskusjon.no-skinnet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så mye liv har vi ikke hatt her på lenge nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Så mye liv har vi ikke hatt her på lenge nå. *flekse muskler* Det er for mye luft på diskusjon.no-skinnet. DU har for mye luft på skinnet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg skal fortelle deg hva de ville vært; bannet. Det hadde vært en hatemachine (meg og lyc som er det) med altfor høy selvtillit (det er meg) som postet bare dritt (det er necrobrothers). Så det hadde gått til helvete ja. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Når du sier sånt, så får jeg vondt i hjertet. Det stikker liksom. Jeg visste ikke at sosiopater hadde følelser Det hadde vært en hatemachine (meg og lyc som er det) med altfor høy selvtillit (det er meg) som postet bare dritt (det er necrobrothers). Så det hadde gått til helvete ja. Var i de baner jeg tenkte ja. Grøss... Endret 22. februar 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Det er for mye luft på diskusjon.no-skinnet. Det er for mye luft i deg! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når du sier sånt, så får jeg vondt i hjertet. Det stikker liksom. Jeg visste ikke at sosiopater hadde følelser Siden når var Mchansern sosiopat? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Vel, med stor sannsynlighet, men her og nå føles det ikke sånn, da jeg har vondt for å puste. Samt snørr på brystet, kunne vært en sang av Øystein "Knutsen" Dolmen dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når du sier sånt, så får jeg vondt i hjertet. Det stikker liksom. Jeg visste ikke at sosiopater hadde følelser Bare på natten når jeg er alene. Hold rundt meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Når du sier sånt, så får jeg vondt i hjertet. Det stikker liksom. Jeg visste ikke at sosiopater hadde følelser Bare på natten når jeg er alene. Hold rundt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg