WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 ALL DEM WOMEN SCREAMIN' BUTTHUUUURTTTTT. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) ALL DEM WOMEN SCREAMIN' BUTTHUUUURTTTTT. To ganger faktisk. Natta, Hedvig! Til dere andre: Ehm. Hei. Nattifnatti, og sov godt *stryke nedover ryggen* ..natta <3 Endret 21. februar 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 WE HAS LIFE!!!! Dæven, har du et lite program som sender en liten notification hver gang navnet eller nicket ditt blir skrevet på nett eller? Del med meg isåfall Nei, har nok ikke det. Ikke vært så aktiv i det siste, fått meg et liv etc. EDIT: Det medfører faktisk uriktighet. Jeg har ikke fått meg et liv, jeg har.. vært utro. Jeg har funnet et annet forum. Bilforum da eller? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hører på Dødheimsgard og hailer. 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Motherfucking Reddit. Og FinalGear, ja. Har store planer om å ploge innom her oftere da, koslige dere <3 @ Multisync Endret 21. februar 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Av alle hos her inne tror jeg Datasmurf har best karakter-potensial i en TV-serie. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ikke vær så bitter da, det er jo søtt NEI! Det frister å stjele dette sitatet og poste det på Facebook, men sist jeg gjorde noe lignende fornærmet jeg alle jentevennene mine. Do it! Om noen klager lar du de bare smake pisken! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 NEI! Du er ikke noe snill mot meg i dag :( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Av alle hos her inne tror jeg Datasmurf har best karakter-potensial i en TV-serie. [generisk kommentar om Tangerudbakken] ..no offense smurfen, tuller bare NEI! Du er ikke noe snill mot meg i dag :( JO! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bieber er vel hva Lycan hører på, så da vil jeg heller anta at dama hans liker Kaizers eller noe annet bra fjortisgjengen der ikke liker. Skulle ønske alle hadde like bra musikksmak som meg. Eller var like bra som meg. Jeg føler meg så alene Jeg prøver. Liker Kaizers og Bowie om ikke annet. ^^ Av og til lurer jeg på om du er "for real", datasmurf. Klart jeg er. Er 100% ekte, jeg, kid. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 8 år på forumet og du klarer enda ikke å opprettholde signaturregler, Sjur? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg prøver. Liker Kaizers og Bowie om ikke annet. ^^ Ja, du er ganske grei sånn ^^ Driver og lager Bowieliste på Youtube nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bieber er vel hva Lycan hører på, så da vil jeg heller anta at dama hans liker Kaizers eller noe annet bra fjortisgjengen der ikke liker. Du forveksler nok Lycan med meg. Det er jeg som danser til Somebody to Love ca. annenhver morgen. Ellers lurer jeg av og til på om du finnes på ekte eller er et hologram som noen i Japan styrer for å trolle. Eww. Ser du på meg som en vocaloid elns? :| Eh, deg, Lycan, necro-brødrene. Same shit, different nickname. 8 år på forumet og du klarer enda ikke å opprettholde signaturregler, Sjur? Jeg har 4 linjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du er ikke noe snill mot meg i dag :( NEI! JO! NEI! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Og har da hatt denne signaturen rimelig lenge, du er den første som merker noe weird med den i så fall. Ser til og med bra ut på nettbrettet mitt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 8 år på forumet og du klarer enda ikke å opprettholde signaturregler, Sjur? Jeg har 4 linjer? http://i.imgur.com/6IP1O.png JO! NEI! Okay.jpg Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Og har da hatt denne signaturen rimelig lenge, du er den første som merker noe weird med den i så fall. Ser til og med bra ut på nettbrettet mitt. Her på min 4.3" skjerm er den på 7 linjer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Og har da hatt denne signaturen rimelig lenge, du er den første som merker noe weird med den i så fall. Ser til og med bra ut på nettbrettet mitt. Her på min 4.3" skjerm er den på 7 linjer. Reglene gjelder vist i Diskusjon.no fast tema, ikke de dynamiske. Endret 22. februar 2012 av WheelMan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Bah. Oh well. Kan fjerne de SWTOR-greiene, spiller ikke noe særlig uansett. Reglene burde vært for IP.Board-skinnet. Ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg