Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

*fnis* Husker den gangen vi diskuterte musikksmak, og hvem som hadde bedre musikksmak enn den andre, stol på meg: Du har ingenting å klage over.

STOPP PRESSEN!

Vent litt. Stopp litt nå. Tror du JEG bryr meg om det og posten min var seriøs? Tror du jeg noensinne har postet noe seriøst inne i kafèen her?

Dette var nesten litt fornærmende.

Eller, det er en følelse jeg ikke har kjent før. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fjerna en god del av det da, så det er større sjanse for at Adrian har mer av det enn jeg har. Samt alle de som fikk det fra Adrian.

Snakker om Adrian, har han fått seg et liv eller har han mistet internettilgangen? Har ikke sett noe til han på en stund ihvertfall.

You rang?

Lenke til kommentar

Kvinner er som en plen. Skal slås regelmessig og holdes nede.

Det frister å stjele dette sitatet og poste det på Facebook, men sist jeg gjorde noe lignende fornærmet jeg alle jentevennene mine. :(

Bare stjel. Jeg har stjålet det selv. Og de venna dine må bare lære seg å tåle sannheten.
Lenke til kommentar

*fnis* Husker den gangen vi diskuterte musikksmak, og hvem som hadde bedre musikksmak enn den andre, stol på meg: Du har ingenting å klage over.

STOPP PRESSEN!

Vent litt. Stopp litt nå. Tror du JEG bryr meg om det og posten min var seriøs? Tror du jeg noensinne har postet noe seriøst inne i kafèen her?

Dette var nesten litt fornærmende.

Eller, det er en følelse jeg ikke har kjent før. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette.

enhanced-buzz-2527-1322857732-46.jpg

Lenke til kommentar

Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken.

Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. :p

JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har da vitterlig betalt bilen min selv. Og du liker den, så hold kjeft :p

Lenke til kommentar

Bieber er vel hva Lycan hører på, så da vil jeg heller anta at dama hans liker Kaizers eller noe annet bra fjortisgjengen der ikke liker. ;)

Skulle ønske alle hadde like bra musikksmak som meg. Eller var like bra som meg. Jeg føler meg så alene :(

:p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken.

Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. :p

JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har da vitterlig betalt bilen min selv. Og du liker den, så hold kjeft :p

Ingen Grenser s2 anyone?

Lenke til kommentar

Nå har jeg fjerna en god del av det da, så det er større sjanse for at Adrian har mer av det enn jeg har. Samt alle de som fikk det fra Adrian.

Snakker om Adrian, har han fått seg et liv eller har han mistet internettilgangen? Har ikke sett noe til han på en stund ihvertfall.

You rang?

WE HAS LIFE!!!! :D

Dæven, har du et lite program som sender en liten notification hver gang navnet eller nicket ditt blir skrevet på nett eller?

Del med meg isåfall :p

Lenke til kommentar

You rang?

WE HAS LIFE!!!! :D

Dæven, har du et lite program som sender en liten notification hver gang navnet eller nicket ditt blir skrevet på nett eller?

Del med meg isåfall :p

Nei, har nok ikke det. Ikke vært så aktiv i det siste, fått meg et liv etc. :p

EDIT: Det medfører faktisk uriktighet. Jeg har ikke fått meg et liv, jeg har.. vært utro. Jeg har funnet et annet forum.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Bieber er vel hva Lycan hører på, så da vil jeg heller anta at dama hans liker Kaizers eller noe annet bra fjortisgjengen der ikke liker. ;)

Skulle ønske alle hadde like bra musikksmak som meg. Eller var like bra som meg. Jeg føler meg så alene :(

:p

jeg er nok like bra som deg , og liker garantert noe av den musikken du liker :p

Lenke til kommentar

Du forveksler nok Lycan med meg. Det er jeg som danser til Somebody to Love ca. annenhver morgen.

Ellers lurer jeg av og til på om du finnes på ekte eller er et hologram som noen i Japan styrer for å trolle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...