Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Alle utenom kjæresten min, that is. :)

Jada, we get it. Get over yourself.

Sorry, vet hvor irriterende det er selv. Vent til du kommer i min situasjon, og se hvordan DU oppfører deg da.

Lycan har kvinne. Men han er mer Chris Brown-typen.

Jeg vet, det kommer som et sjokk på de fleste av dere at han har dame. Jeg har selv møtt henne. Hun finnes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken situasjon?

situasjonen jeg er i: Hvor jeg har endelig møtt kjæresten min etter vi har vært sammen i 5 måneder, hvor jeg kan se inn i øynene hennes og si at jeg elsker henne og vite at det er ekte følelser, den situasjonen hvor jeg har en jeg kan snakke om alt med, gjøre alt med, ikke gjøre noe med, le med, gråte med, smile med, å være med den personen som gjør det til verdens lykkeligste person i verden. Å være med den personen som viser deg at livet faktisk er en positiv ting, å møte det menneske som forandrer hverdagen din fra å hate ditt eget liv, slite med lav selvtillit, se ned på deg selv, og ødelegge forholdet til foreldrene dine og vennene dine til å nye livet og være stolt av akkurat den personen du er, og nyte livet fullt ut. Den situasjonen snakker jeg om.

Lenke til kommentar

Har dama til Lycan bruker her, eller fikk han noen andre chicks med brukernavn på A (elns) til å komme her og trolle med ham?

Hun har bruker her!

Men ikke brukernavn på A. Hun har relativt kjip musikksmak da, så greit han lar henne kjenne beltet i ny og ne.

*fnis* Husker den gangen vi diskuterte musikksmak, og hvem som hadde bedre musikksmak enn den andre, stol på meg: Du har ingenting å klage over.

Lenke til kommentar

Har dama til Lycan bruker her, eller fikk han noen andre chicks med brukernavn på A (elns) til å komme her og trolle med ham?

Hun har bruker her!

Men ikke brukernavn på A. Hun har relativt kjip musikksmak da, så greit han lar henne kjenne beltet i ny og ne.

Ja, det var det jeg trodde at hu hadde ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...