Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fjerna en god del av det da, så det er større sjanse for at Adrian har mer av det enn jeg har. Samt alle de som fikk det fra Adrian.

Snakker om Adrian, har han fått seg et liv eller har han mistet internettilgangen? Har ikke sett noe til han på en stund ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg vil bare nevne at jeg elsker brownies, og setter alltid veldig pris på de som baker det :love:

Du er tilgitt for den lille skriveleifen din. :love:

Tror det skal være en enkel bedrift, er bare å vise litt hud det så :ermm:

Da har vi en date?

Lenke til kommentar

Vel, jeg stikker nå. Må tross alt klare å komme meg opp i morgen til frokost på hotellet. Forferdelig at de skal servere frokost mellom 7 og 10. Og ikke etter det. :( hvem spiser frokost klokken 10 om morgenen når de er på ferie? :S

Stå opp kl. 7, stjel med deg den beste maten opp på rommet, og legg deg igjen :D

Lenke til kommentar

Vel, jeg stikker nå. Må tross alt klare å komme meg opp i morgen til frokost på hotellet. Forferdelig at de skal servere frokost mellom 7 og 10. Og ikke etter det. :( hvem spiser frokost klokken 10 om morgenen når de er på ferie? :S

Stå opp kl. 7, stjel med deg den beste maten opp på rommet, og legg deg igjen :D

Kunne gjort det, hadde det ikke vært for skiltet: Ni får ej ta med mat på rummen.

Lenke til kommentar

Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken.

Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. :p

JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!

Ikke bare det. De kaprer faen meg de beste parkeringsplassene også. Enda de slipper å gå en eneste meter.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...