Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Men du er kul, da. Skal overføre pengene straks. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nå har jeg fjerna en god del av det da, så det er større sjanse for at Adrian har mer av det enn jeg har. Samt alle de som fikk det fra Adrian. Snakker om Adrian, har han fått seg et liv eller har han mistet internettilgangen? Har ikke sett noe til han på en stund ihvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Aner ikke. Har ikke vært noe særlig på Skype, så jeg har mista så og si all kontakt med ham og resten av gjengen fra Skype-versjonen av DNFK. I alle fall av de som ikke henger her. Han loker rundt på Facern om ikke a'ant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg vil bare nevne at jeg elsker brownies, og setter alltid veldig pris på de som baker det Du er tilgitt for den lille skriveleifen din. Tror det skal være en enkel bedrift, er bare å vise litt hud det så Da har vi en date? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vel, jeg stikker nå. Må tross alt klare å komme meg opp i morgen til frokost på hotellet. Forferdelig at de skal servere frokost mellom 7 og 10. Og ikke etter det. hvem spiser frokost klokken 10 om morgenen når de er på ferie? :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken. Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vel, jeg stikker nå. Må tross alt klare å komme meg opp i morgen til frokost på hotellet. Forferdelig at de skal servere frokost mellom 7 og 10. Og ikke etter det. hvem spiser frokost klokken 10 om morgenen når de er på ferie? :S Stå opp kl. 7, stjel med deg den beste maten opp på rommet, og legg deg igjen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vel, jeg stikker nå. Må tross alt klare å komme meg opp i morgen til frokost på hotellet. Forferdelig at de skal servere frokost mellom 7 og 10. Og ikke etter det. hvem spiser frokost klokken 10 om morgenen når de er på ferie? :S Stå opp kl. 7, stjel med deg den beste maten opp på rommet, og legg deg igjen Kunne gjort det, hadde det ikke vært for skiltet: Ni får ej ta med mat på rummen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken. Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Han kjører bil. Knegg. Så kommer falcken. Han får dekket ny bil hvert 10. år eller noe av NAV da. Yesh, I know Da har vi en date? Yes ma'am! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kunne gjort det, hadde det ikke vært for skiltet: Ni får ej ta med mat på rummen. Svensker er kjipe folk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!! Ikke bare det. De kaprer faen meg de beste parkeringsplassene også. Enda de slipper å gå en eneste meter. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kunne gjort det, hadde det ikke vært for skiltet: Ni får ej ta med mat på rummen. Svensker er kjipe folk. Alle utenom kjæresten min, that is. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!Gått lenge uten din buttplug nå? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Alle utenom kjæresten min, that is. Jada, we get it. Get over yourself. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Alle utenom kjæresten min, that is. Aww Jada, we get it. Get over yourself. Ikke vær så bitter da, det er jo søtt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 JA FY FAEN DI DERRE HANDICAPPA ASS!!!!!! PLUTSELIG NÅRRI FÅR HAN DERRE LARS MONSEN PÅ TV, DA HOPPERRI OPP PÅ SNØHETTA, MEN NÅRRI ER I BYN JA DA SKAL DE FAEN MEG HA SPESSIALDASSER OG BILER!!!!!!!!!!!!!!Gått lenge uten din buttplug nå? Over 3 uker Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Alle utenom kjæresten min, that is. Jada, we get it. Get over yourself. Sorry, vet hvor irriterende det er selv. Vent til du kommer i min situasjon, og se hvordan DU oppfører deg da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvilken situasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg