b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 "Hedvig_ er en oppmerksomhetssjuk drittunge, som trenger oppdragelse". Bare synd mesteparten av det ligger i Sjur sitt store arkiv *grøss* Synes vi skal snike oss hjem til han når han sover/dope han ned og stikke av med alt av harddisker Her er det noen som er ute med katteklørne sine gitt Antar sjur har noe cams liggende så det tror jeg blir vanskelig, ninja-draktene mine ligger i nordnorge =( Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg er Hedvig, jeg donerer ukentlig til 20 forskjellige veldedigheter, jeg baker boller til nabobarna hver dag, og gjør alltid innleveringene mine i tide! Hyggelig. You had me at "baker boller".Nudge, nugde, wink, wink, saynomore, SAYNOMORE. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Anfall, lykke til. Arkivet er ikke bare her, og ikke bare offline. Jeg har da tross alt backup av så viktige ting. Og Hedvig, det er mer creepy ting på YouTube (av meg) enn at jeg synger Ave Maria. Fuck it, alle sangene jeg har maltraktert og som ligger på serveren min, samt alle nudesa som florerer rundt om, er sannsynligvis mer creepy enn at jeg gjør Ave Maria. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Yeah, vi er tidvis kjent for å skremme bort nye kids. Bare slapp av, vi er ikke så creepy som vi fremstår. I alle fall er ikke jeg det, kan ikke snakke for Lycan og hansegutt vel og merke. Tror jeg kjenner til Lycan(hvis det er riktig) fra et annet forum i en mørk fortid, hah. What Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Filmen hvor Sjur synger Ave Maria. Jeg har egentlig aldri blitt meg selv etter å ha sett den. Den har forandret meg. Hvor finner jeg denne videoen ? jeg vil også frelses og forandres Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Nei, tenkte på en viss "forumbabe" som tok utfordringa i RPPv1. Hahaha, hadde glemt den der. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 You had me at "baker boller". Nudge, nugde, wink, wink, saynomore, SAYNOMORE. Og jeg er flink til å ta Monty Python-referanser :D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Og jeg er flink til å ta Monty Python-referanser :D Det er et av de viktigste kriteriene man ser etter i en kvinne. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg er Hedvig, jeg donerer ukentlig til 20 forskjellige veldedigheter, Når folk sier det der lurer jeg alltid på følgende: 1) Er det for å få meg som ikke gir noe til å føle meg elendig (beklager, det fungerer ikke). 2) Er det bare for å selvrunke? 3) Har du meth-lab i kjelleren slik at du betaler deg ut av dine synder på denne måten? 4) Annet, vennligst spesifisèr. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 :O Nehei Jo. Det heter forresten HOS ikke TIL pappa! Skam deg! Her er det noen som er ute med katteklørne sine gitt Antar sjur har noe cams liggende så det tror jeg blir vanskelig, ninja-draktene mine ligger i nordnorge =( Det ordner seg, har en ninjadrakt liggende, jeg kan ofre meg. Du må bare underholde han/dope han, så tar jeg resten. You had me at "baker boller". Nudge, nugde, wink, wink, saynomore, SAYNOMORE. Hey, jeg lagde nettopp brownies Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Når folk sier det der lurer jeg alltid på følgende: 1) Er det for å få meg som ikke gir noe til å føle meg elendig (beklager, det fungerer ikke). 2) Er det bare for å selvrunke? 3) Har du meth-lab i kjelleren slik at du betaler deg ut av dine synder på denne måten? 4) Annet, vennligst spesifisèr. 4) Jeg liker å finne på ting. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det betyt selvrunke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hey, jeg lagde nettopp brownies Jeg vet jo allerede at du kan "bake boller" da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo. Det heter forresten HOS ikke TIL pappa! Skam deg! Jamen.. jamen... norsklærere får velge om de vil skrive dialekt eller ikke Hey, jeg lagde nettopp brownies Jeg vil bare nevne at jeg elsker brownies, og setter alltid veldig pris på de som baker det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Vanlige eller magiske? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det ordner seg, har en ninjadrakt liggende, jeg kan ofre meg. Du må bare underholde han/dope han, så tar jeg resten. Tror det skal være en enkel bedrift, er bare å vise litt hud det så Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 DNFK: Where men get their much-needed attention, and insecure women exploits men with their gender, and nothing but the fact that they are the opposite gender. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 DNFK: Where men get their much-needed attention, and insecure women exploits men with their gender, and nothing but the fact that they are the opposite gender. For å være litt fjortis: lol Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 DNFK: Where men get their much-needed attention, and insecure women exploits men with their gender, and nothing but the fact that they are the opposite gender. For å være litt fjortis: lol Men du er kul, da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det ordner seg, har en ninjadrakt liggende, jeg kan ofre meg. Du må bare underholde han/dope han, så tar jeg resten. Tror det skal være en enkel bedrift, er bare å vise litt hud det så Holder med deg, Gislebass. <3 Alternativt kan dere hyre en av Ida-ene. Jeg gir opp alt for dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg