Snurreleif Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ey, hva med meg? "Hedvig_ er en oppmerksomhetssjuk drittunge, som også vil ha en beskrivelse". "_Hedvig er en oppmerksomhetssjuk drittunge som ikke en gang klarer å skrive sitt eget nick riktig." Du brenner i dag Larsern! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg forstår ikke hvordan folk klarer å tegne så bra som flere av de jeg spiller mot. Som minstesøss. Damn. Merkbar forskjell på oss to, selv om vi begge brukte 4,7" skjerm. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 "_Hedvig er en oppmerksomhetssjuk drittunge som ikke en gang klarer å skrive sitt eget nick riktig." Oops.. Men har uansett lyst å forandre det.. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 No idea bro, sikkert for å gi ut signalet om at ikke alle ruser seg på helium. Ruse seg? Jeg vil bare ha morsom stemme jeg! Det starter med det ja... Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Hey! Do me, do me! Terribly sorry da, men greit og vite! Nye medlemmer lite velkomne her? Eller var det feil oppfatning? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Dette er nok det beste som er skrevet i Forumkafèen som ikke jeg har skrevet selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Du brenner i dag Larsern! "Det blir varmt her inne så ta av deg alle klæra." for å sitere min gode venn 2,84KR Endret 21. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Hey! Do me, do me! Terribly sorry da, men greit og vite! Nye medlemmer lite velkomne her? Eller var det feil oppfatning? Joda, men som på filmen The Shawshank Redemption: Prepare your anus. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Terribly sorry da, men greit og vite! Nye medlemmer lite velkomne her? Eller var det feil oppfatning? Neida, du er så velkommen, så. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Hey! Do me, do me! Terribly sorry da, men greit og vite! Nye medlemmer lite velkomne her? Eller var det feil oppfatning? Nye medlemmer er velkomne, men ikke jenter. Neida, men er greit å være klar over situasjonen her inne, du er selvfølgelig like velkommen som alle andre. (Litt ekstra velkommen for Slimda og Smurfen tho) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 <Nazimod fra Helvete> Ro ned siteringa. </nazimod fra Helvete> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Yeah, vi er tidvis kjent for å skremme bort nye kids. Bare slapp av, vi er ikke så creepy som vi fremstår. I alle fall er ikke jeg det, kan ikke snakke for Lycan og hansegutt vel og merke. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så bra da, ble litt skeptisk. Litt forvirra da, sexist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 <Nazimod fra Helvete> Ro ned siteringa. </nazimod fra Helvete> Jeg er flink, da? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 <Nazimod fra Helvete> Ro ned siteringa. </nazimod fra Helvete> Ikke glem at du var akkurat som oss før du fikk den skinnende grønne tittelen. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du er bare løk Nathalie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 "_Hedvig er en oppmerksomhetssjuk drittunge som ikke en gang klarer å skrive sitt eget nick riktig." Oops.. Men har uansett lyst å forandre det.. Du har bytta navn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 <Nazimod fra Helvete> Ro ned siteringa. </nazimod fra Helvete> Challenge accepted? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 De som sier de ikke er creepy, er ganske creepy. Også greit å vite. Du har bytta navn. I know :O Ingen kommer til å kjenne meg igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du er bare løk Nathalie. Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg