Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tror de har på Teknikkmagasinet. Gå og kjøp og lag en video ut av det. Alle som ikke gjør det er voldtektsmenn (eller feige feiginger som feiger ut fordi de er så feige) Pft, challenge accepted. Skal lage videoblogg i nærmeste fremtid, må bare skaffe heliumet først. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Stemmer, nå husker jeg det. Du er hipster, og forbanna stolt over det. Skal vi diskutere det på Løkka over en ironisk kopp Chai Latte? Husk barten! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 lars er lagret på sjurs database. Fremtidig utpressing/onanimateriale? Jeg lar meg ikke utpresse. Var en som prøvde seg en gang. Han påsto han hadde dritt på meg og sa at "sånn og sånn hvis ikke så gjør jeg sånn og sånn." Jeg svarte med samme mynt. Han bløffa. Jeg bløffer ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Hei. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Hei, tror du har missforstått litt. Du må være enten sinnsvak eller ha minst 5000 poster i off-topic for å poste her. whichever comes first. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg vil også ha helium Tror de har på Teknikkmagasinet. Gå og kjøp og lag en video ut av det. Alle som ikke gjør det er voldtektsmenn (eller feige feiginger som feiger ut fordi de er så feige) Det stemmer, bare den til 349,- tho, du får med 50 ballonger. 10 av de er folie, 17 mai er sikra da vett. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Heihei! Er ny her, sup? Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Endret 21. februar 2012 av Lycantrophe 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Syk, svak og udugelig til å tegne, oh yeah. Tydeligvis på bedringens vei, siden jeg bare klarte 10 min sammehengende med surfing i går, mens i dag har jeg klart noen timer. Aberet er at jeg fryser, noe som er et tegn på at feberen går opp. Burde bare poppe en Cirawhatever og sovne, i stedet for å lete etter bopel og mulige jobber. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Hei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det stemmer, bare den til 349,- tho, du får med 50 ballonger. 10 av de er folie, 17 mai er sikra da vett. Faen skal man med ballonger etter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lei av forumposting via mobil. Kozzz og klmzzz alle Ja, alle, selv ny-posteren. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 sup? Neitakk. Jeg har ikke lyst på en sup. Mamma sa jeg ikke skal ta i mot drikke fra folk jeg ikke kjenner. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Ey, hva med meg? "Hedvig_ er en oppmerksomhetssjuk drittunge, som også vil ha en beskrivelse". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Jeg kan gi deg kortversjonen: Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart). Hey! Do me, do me! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det stemmer, bare den til 349,- tho, du får med 50 ballonger. 10 av de er folie, 17 mai er sikra da vett. Faen skal man med ballonger etter? No idea bro, sikkert for å gi ut signalet om at ikke alle ruser seg på helium. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ballonger er kjekt om man har lystgass, eller er de dagene over? Jeg har ærlig talt ikke prøvd det selv, men pappa fortalte at de fikk prøve det da han gikk på medisinstudiene på NTH. Og Lycan, det er jo ganske spot on! Nesten stolt av deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ey, hva med meg? "Hedvig_ er en oppmerksomhetssjuk drittunge, som også vil ha en beskrivelse". "_Hedvig er en oppmerksomhetssjuk drittunge som ikke en gang klarer å skrive sitt eget nick riktig." 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lei av forumposting via mobil. Kozzz og klmzzz alle Ja, alle, selv ny-posteren. Men ikke gi deg med tegninga, og kos og klems tilbake! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 No idea bro, sikkert for å gi ut signalet om at ikke alle ruser seg på helium. Ruse seg? Jeg vil bare ha morsom stemme jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Hvorfor skriver alle "Natalie"? ): Endret 21. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg