Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Tror de har på Teknikkmagasinet. Gå og kjøp og lag en video ut av det. Alle som ikke gjør det er voldtektsmenn (eller feige feiginger som feiger ut fordi de er så feige)

Pft, challenge accepted. Skal lage videoblogg i nærmeste fremtid, må bare skaffe heliumet først.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lars er lagret på sjurs database. Fremtidig utpressing/onanimateriale?

Jeg lar meg ikke utpresse. Var en som prøvde seg en gang. Han påsto han hadde dritt på meg og sa at "sånn og sånn hvis ikke så gjør jeg sånn og sånn." Jeg svarte med samme mynt. Han bløffa. Jeg bløffer ikke.
Lenke til kommentar

Jeg vil også ha helium :D

Tror de har på Teknikkmagasinet. Gå og kjøp og lag en video ut av det. Alle som ikke gjør det er voldtektsmenn (eller feige feiginger som feiger ut fordi de er så feige)

Det stemmer, bare den til 349,- tho, du får med 50 ballonger.

10 av de er folie, 17 mai er sikra da vett.

Lenke til kommentar

Heihei! Er ny her, sup?

Jeg kan gi deg kortversjonen:

Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart).

Endret av Lycantrophe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syk, svak og udugelig til å tegne, oh yeah.

Tydeligvis på bedringens vei, siden jeg bare klarte 10 min sammehengende med surfing i går, mens i dag har jeg klart noen timer.

Aberet er at jeg fryser, noe som er et tegn på at feberen går opp.

Burde bare poppe en Cirawhatever og sovne, i stedet for å lete etter bopel og mulige jobber.

Lenke til kommentar

Datasmurf sutrer og sikler på alt som beveger seg av pikebarn. Slimda gjør det samme, minus sutring men pluss et eller et annet fjas om hvor mye han spiser eller hvilken brus som er den beste blant innavlskidsa på Sykkylven. Mchansern er bedre enn deg, Natalie driver med masse småjenteposting og nazi-mod Lars er stadig vekk innom og svinger pisken. Alt Bundy sier er løgn, selv når det motsatte er bevist. Det hender at Bytex svinger innom med litt livserfaring og "sånn gjorde vi det før i tida" (tenk Oslolosen minus bitterhet og bart).

Ey, hva med meg? :mad:

"Hedvig_ er en oppmerksomhetssjuk drittunge, som også vil ha en beskrivelse".

Lenke til kommentar

Heihei! Er ny her, sup?

Jeg kan gi deg kortversjonen:

Hey! Do me, do me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...