Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling. Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil. De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner. Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså. Visste ikke det om det, bra for deg som deler det! Nevner det nå og da her på forumet, men sjelden folk får det med seg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Eller hva sier du, L4r5? Jeg sier at stalkere stalker. Well durr, durr, durr. Alle vet da at jeg er stalker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hohohohoho Du ler med meg og ikke av meg, sant? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling. Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil. De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner. Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså. Visste ikke det om det, bra for deg som deler det! Nevner det nå og da her på forumet, men sjelden folk får det med seg. Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der? Endret 21. februar 2012 av Romis Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Du ler med meg og ikke av meg, sant? En god miks av begge to. Jeg vil også ha helium Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Faen i helvete da! Må du dra opp gammal drit? Nå dirret det i slettefingeren her. Lastet ned allerede. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Faen i helvete da! Må du dra opp gammal drit? Nå dirret det i slettefingeren her. Lastet ned allerede. Snakker om å dra opp gammel dritt, sjekk den andre youtube linken min. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Haha, dauer av larsi babe as. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lastet ned allerede. Tviler ikke ETT sekund. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der? Heldigvis ingen videoer av at jeg synger på Youtube. Man må være facebookvenn for å få den æren. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg kan nevne at jeg skal gjøre en gjesteopptreden som DeeJay Hansmeister i det ultra-underground veggiscorebandet Kattekols (dere har sikkert ikke hørt om det. Det er nok litt for trendy for dere). PENSJONEN ER SIKRA! (Egentlig er det bare jeg og en venn som heter Tore som skal lage en låt da. Men satser på å bli rik uansett). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 lars er lagret på sjurs database. Fremtidig utpressing/onanimateriale? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg kan nevne at jeg skal gjøre en gjesteopptreden som DeeJay Hansmeister i det ultra-underground veggiscorebandet Kattekols (dere har sikkert ikke hørt om det. Det er nok litt for trendy for dere). PENSJONEN ER SIKRA! (Egentlig er det bare jeg og en venn som heter Tore som skal lage en låt da. Men satser på å bli rik uansett). Stemmer, nå husker jeg det. Du er hipster, og forbanna stolt over det. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der? Heldigvis ingen videoer av at jeg synger på Youtube. Man må være facebookvenn for å få den æren. Det er så vakkert atte! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der? Yeah, den og mye annet jeg har voldtatt. Morsomme er når folk ikke forstår at det er en vits og at jeg gjør det ene og alene for å drite ut meg selv litt mer. Fått mange kommentarer på den, for å si det mildt. Jeg liker den, synes jeg er mye flinkere enn søss til å synge den låten i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Natta. ^^ Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det er så vakkert atte! Hører nesten ikke min stemme, jeg som synger mørkt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg vil også ha helium Tror de har på Teknikkmagasinet. Gå og kjøp og lag en video ut av det. Alle som ikke gjør det er voldtektsmenn (eller feige feiginger som feiger ut fordi de er så feige) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 lars er lagret på sjurs database. Fremtidig utpressing/onanimateriale? Har da sensuelle bilder av ham fra før av. Og muligens en film eller to. Jeg har blitt dasket av Lars, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Heihei! Er ny her, sup? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg