Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling.

Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil.

De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner.

Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. :D

Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså.

Visste ikke det om det, bra for deg som deler det! :)

Nevner det nå og da her på forumet, men sjelden folk får det med seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling.

Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil.

De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner.

Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. :D

Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså.

Visste ikke det om det, bra for deg som deler det! :)

Nevner det nå og da her på forumet, men sjelden folk får det med seg.

Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hmm, fikk lyst til på høre på en sang nå. Ave Maria, la meg ta en titt på youtube... Hvem vet, kanskje jeg finner noen jeg kjenner der?

Heldigvis ingen videoer av at jeg synger på Youtube. Man må være facebookvenn for å få den æren.

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne at jeg skal gjøre en gjesteopptreden som DeeJay Hansmeister i det ultra-underground veggiscorebandet Kattekols (dere har sikkert ikke hørt om det. Det er nok litt for trendy for dere).

PENSJONEN ER SIKRA!

(Egentlig er det bare jeg og en venn som heter Tore som skal lage en låt da. Men satser på å bli rik uansett).

Lenke til kommentar

Jeg kan nevne at jeg skal gjøre en gjesteopptreden som DeeJay Hansmeister i det ultra-underground veggiscorebandet Kattekols (dere har sikkert ikke hørt om det. Det er nok litt for trendy for dere).

PENSJONEN ER SIKRA!

(Egentlig er det bare jeg og en venn som heter Tore som skal lage en låt da. Men satser på å bli rik uansett).

Stemmer, nå husker jeg det. Du er hipster, og forbanna stolt over det. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Heldigvis ingen videoer av at jeg synger på Youtube. Man må være facebookvenn for å få den æren.

Det er så vakkert atte!

Lenke til kommentar

Yeah, den og mye annet jeg har voldtatt.

Morsomme er når folk ikke forstår at det er en vits og at jeg gjør det ene og alene for å drite ut meg selv litt mer.

Fått mange kommentarer på den, for å si det mildt.

Jeg liker den, synes jeg er mye flinkere enn søss til å synge den låten i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...