Shikaru Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 faen eg r så irritert for tio eg kjøpar sjå og høyr to gonger i veka, såleis eg kan lese om kongehuset og sjekke om det står noke om celine dion der. men KVAR JAVLA GONG eg kjøpar det, så står det nesten INGENTING om kongehuset og cline dion! eg vurderar og slutte og kjøpe heile bladet viss dei ikkje byrjar og skrive meir om det!!! ... Som å ta noe rett ut i fra en Frode Øverli parodi! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 eg overdrivar ikkje med noke som helst!!! kva er det liksom eg overdruvar medD?? Greit nok at du arver undertøy, liker bæsj og skriver som en blind treåring med dysleksi, men du lurer ingen til å tro at du bryr deg om kongefamilien. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Farmen og napoleonskake For en liten tass av en orginal... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 eplfe: eg inrømar ikkje noke som helst, eg er faen så dritlei av å bli beskuld for å skrive dårleg norsk, når det er du og andre som ikkje kan nynorsk!! Haha . Nå har jeg vært og sett på potensiell russebil. Hmm, hadde sengeplass bak, og tidligere eid av jenter. Lurer på hva som har blitt bedrevet bak der Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 De sov, for faen. Hva slags perverst svin er du egentlig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Schnell: Har du lyst på boller?Jeg tror Schnell har lyst på boller. La ham ta en, Yo-Naz. Greit nok at du arver undertøy, liker bæsj og skriver som en blind treåring med dysleksi, men du lurer ingen til å tro at du bryr deg om kongefamilien.Jeg lo Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Snakkes folkens!! Farmen og skal drikke te med kumelk og spise heimelaget eplekake med pisket krem på... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 eplfe: eg inrømar ikkje noke som helst, eg er faen så dritlei av å bli beskuld for å skrive dårleg norsk, når det er du og andre som ikkje kan nynorsk!!Jeg vil tippe at 70% av tråden her skriver bedre nynorsk enn deg. Og samme hvor mye "nynorsk" du skriver er både "Se&Hør" og "Eplefe" egennavn og skal ikke skrives om. Du som er så god i norsk må jo kunne sånt. Jeg lo Jeg også. Flink gutt *rufse i håret til og gi kjeks* Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Flink gutt *rufse i håret til og gi kjeks* Jeg har allerede kjeks her, men takk allikevel. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Eksamener er noe herk. ikke hjalp det at jeg fikk en elendig oppgave heller. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Sorry, må nesten poste dette. I tråden om "Det som irriterer deg mest", skriver schnell at han er guds sønn, OMG, er det mulig, EDIT: hallo, hvor er det blitt av alle sammen? Endret 5. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Du drømmer schnell, det er det du opplever. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Slapp av, fyren bare poster tull for å kødde med dere. Attention whoring, kalles det der. Han elsker at dere gir ham all oppmerksomheten deres hele tiden. Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 schnell stakkar, er oppmerksomhetssyk Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 nei eg draumar ikkje!!1 herregud! eg har hatt draumar, og det eg har her er IKKJE draumar! Eg SNAKKAR DIREKTE med Gud! Er du klar over korleis det følar ut?? eg hugsar kvart einaste ord frå draumen! Og eg kunne bestemme alt eg sa! Eg hadde heilt kontroll!! Kroppen min søv, men hjerenen og sjela mi er i himmelen og SNAKKAR med gud! det var IKKJe ein draum! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 nei eg draumar ikkje!!1 herregud! eg har hatt draumar, og det eg har her er IKKJE draumar! Eg SNAKKAR DIREKTE med Gud! Er du klar over korleis det følar ut??eg hugsar kvart einaste ord frå draumen! Og eg kunne bestemme alt eg sa! Eg hadde heilt kontroll!! Kroppen min søv, men hjerenen og sjela mi er i himmelen og SNAKKAR med gud! det var IKKJe ein draum! Det er hva vi kaller lucid dreaming, det er en tråd om det her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg