Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

faen eg r så irritert for tio :mad:

eg kjøpar sjå og høyr to gonger i veka, såleis eg kan lese om kongehuset og sjekke om det står noke om celine dion der. men KVAR JAVLA GONG eg kjøpar det, så står det nesten INGENTING om kongehuset og cline dion! eg vurderar og slutte og kjøpe heile bladet viss dei ikkje byrjar og skrive meir om det!!!

 

...

Som å ta noe rett ut i fra en Frode Øverli parodi!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eplfe: eg inrømar ikkje noke som helst, eg er faen så dritlei av å bli beskuld for å skrive dårleg norsk, når det er du og andre som ikkje kan nynorsk!!

Haha :D .

 

Nå har jeg vært og sett på potensiell russebil. Hmm, hadde sengeplass bak, og tidligere eid av jenter. Lurer på hva som har blitt bedrevet bak der :hmm:

Lenke til kommentar
eplfe: eg inrømar ikkje noke som helst, eg er faen så dritlei av å bli beskuld for å skrive dårleg norsk, når det er du og andre som ikkje kan nynorsk!!
Jeg vil tippe at 70% av tråden her skriver bedre nynorsk enn deg. Og samme hvor mye "nynorsk" du skriver er både "Se&Hør" og "Eplefe" egennavn og skal ikke skrives om. Du som er så god i norsk må jo kunne sånt. :roll:

 

Jeg lo :love:
Jeg også. :)
Flink gutt *rufse i håret til og gi kjeks*
Lenke til kommentar

nei eg draumar ikkje!!1 herregud! eg har hatt draumar, og det eg har her er IKKJE draumar! Eg SNAKKAR DIREKTE med Gud! Er du klar over korleis det følar ut??

eg hugsar kvart einaste ord frå draumen! Og eg kunne bestemme alt eg sa! Eg hadde heilt kontroll!! Kroppen min søv, men hjerenen og sjela mi er i himmelen og SNAKKAR med gud!

det var IKKJe ein draum!

Lenke til kommentar
nei eg draumar ikkje!!1 herregud! eg har hatt draumar, og det eg har her er IKKJE draumar! Eg SNAKKAR DIREKTE med Gud! Er du klar over korleis det følar ut??

eg hugsar kvart einaste ord frå draumen! Og eg kunne bestemme alt eg sa! Eg hadde heilt kontroll!! Kroppen min søv, men hjerenen og sjela mi er i himmelen og SNAKKAR med gud!

det var IKKJe ein draum!

 

Det er hva vi kaller lucid dreaming, det er en tråd om det her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...