Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Åja, hvorfor skal folk møte henne? :p

Fordi hun er fantastisk snill, har en fantastisk stemme og et smil som kan varme tusen hjerter? Det bør vel være gode nok grunner, det.

In love, mr?

:p

I en periode på ca 1 år var Malin den beste personen i livet mitt, jeg kunne snakke med henne om hva som helst, og hun var helt fantastisk. Du kjenner ikke situasjonen godt nok til å si noe om den.

Utenom det er jeg ikke ''in love'', jeg er nemlig i et forhold med den mest fantastiske jenta i verden, og jeg er i Stockholm nå for å besøke henne. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utenom det er jeg ikke ''in love'', jeg er nemlig i et forhold med den mest fantastiske jenta i verden, og jeg er i Stockholm nå for å besøke henne. :)

Jeg vet hva du snakker om. Kjenner Malin veldig godt. :)

Men du fâr vise bilder av den svenske fruen. Er nysgjerrig. :)

Been there, experienced that, men det var vel bare en måned eller to for min del.

Oooh, mister experienced! :D

Lenke til kommentar

Jeg vet hva du snakker om. Kjenner Malin veldig godt. :)

Men du fâr vise bilder av den svenske fruen. Er nysgjerrig. :)

Been there, experienced that, men det var vel bare en måned eller to for min del.

Oooh, mister experienced! :D

402813_128196140631978_100003247773048_127013_1160430292_n.jpg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare hvordan jeg føler for henne, fordi hun er helt fantastisk. Jeg kan brette ut om hvordan hun er, men føler det blir fort en klisje. Den beste måten jeg kan beskrive det på er å si at jeg aldri har hatt det så bra med et annet menneske hele mitt liv.

Lenke til kommentar

Merkelig nok tror ikke folk på meg når jeg sier jeg har erfaring. Mange mener jeg bare skryter på meg ting. Irriterende.

I know that feeling, bro. Folk tror jeg er jomfru, mens jeg har hatt sex flere ganger enn de fleste ( i hvertfall opp mot 60-90 ganger ) med over 6 partnere. Jeg har hatt sex med både gutter og jenter og flere partnere av begge kjønn. Morsomt at folk tror jeg er jomfru, når jeg har hatt mer sex enn de i. Men jeg skal ikke prøve å overbevise noen, så jeg bare smiler til de. :)

( men når det er sagt har jeg aldri hatt et seriøst forhold før nå, med Rebecca. All sex i mitt liv har kun vært uten følelser. )

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling.

Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil.

De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner.

Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. :D

Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså.

Lenke til kommentar

Yeah, nå har jeg ikke hatt sex med gutter, men gudene skal vite at det har vært evig mye cuddling.

Går fortsatt for det jeg sier når folk spør meg om jeg er homo eller hva. "Tenner sensuelt på gutter, tenner seksuelt på jenter". Så får de tolke det som de vil.

De fleste tolker det visst dithen at jeg er en desperat løgner.

Oh well. "Breakdown 2: The Very Best Euphoric Chillout Mixes" er et evig chill album. :D

Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt det til under £127 noen steder. Betaler ikke så mye for en dobbelt-CD fra 2001 altså.

Visste ikke det om det, bra for deg som deler det! :)

Lenke til kommentar

bilde

:love: Ugler

En eller annen MASSÈR MEG!!!!

Har en sinnsyk vond/ekkel følelse i øvre rygg, mellom skulderbladene. Forslag mottas med takk, for det er ingen som gidder å massère meg her :thumbdown:

Jeg kan faktisk skryte på meg at jeg er jævla flink til å massere da!

Lenke til kommentar

En eller annen MASSÈR MEG!!!!

Har en sinnsyk vond/ekkel følelse i øvre rygg, mellom skulderbladene. Forslag mottas med takk, for det er ingen som gidder å massère meg her :thumbdown:

Jeg kan faktisk skryte på meg at jeg er jævla flink til å massere da!

Jammen.... hvorfor er ikke du her da? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...