Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Men det er vel bare meg som blir lett revet med, mtp at jeg er kokk selv. Hey baby, I saw you staring at me from the other side of the room. What brings a sweet girl like you to a place like this? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg drikker bare Kopi Luwak. Ikke kom her med kaffe latte og espresso. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Cashier at McDonalds smiles at me. She wants the dick. True story. Litt som da jeg var i Trondhjem på fredag. Sto på 7-11 og holdt varmen, da det kom inn to drita kjerringer i 40-årsalderen. Hullete klær og underklær, stinka fyll og faen og maste på fyren i kassa om at siden de hadde pølsetilbud til 40 spenn, så ville hu ha pølsa hans i 20 minutter i nærmeste bakgate. Da de så bort mot meg, stakk jeg. Gud, så trashy de var. Trodde jeg forlot slikt på Steinkjer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kopi Luwak er så sjukt oppskrytt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gleder du deg til å treffe Malin? Jeg skulle treffe a i dag, men kunne ikke det siden jeg har blitt syk. >< Hver gang jeg skal møte henne, kommer noe opp. Hadde jeg trodd på karma, hadde jeg skylt på det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bra du ikke tror på karma, da. I det minste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem er Malin? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem er Malin? https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=207541 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Åja, hvorfor skal folk møte henne? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Åja, hvorfor skal folk møte henne? Fordi hun er fantastisk snill, har en fantastisk stemme og et smil som kan varme tusen hjerter? Det bør vel være gode nok grunner, det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bra du ikke tror på karma, da. I det minste. Ikke sant. Derimot tror jeg på at jeg er usaklig dårlig til å tegne. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Åja, hvorfor skal folk møte henne? Fordi halve nesten hele forumet består av overkåte kvisebefengte fjortiser som så fort de får svar av en jente automatisk tror det betyr at hu har lyst på dem. 2 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Bra du ikke tror på karma, da. I det minste. Ikke sant. Derimot tror jeg på at jeg er usaklig dårlig til å tegne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Jeg spurte hvorfor folk skal, ikke vil. Det er jo mange som er snille, men er det noen spesiell grunn til at folk skulle møte henne? Tenker du på forumtreffet kanskje? Endret 21. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hair blow in an open car Summer dress slips down her arm Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg spurte hvorfor folk skal, ikke vil. Det er jo mange som er snille, men er det noen spesiell grunn til at folk skulle møte henne? Tenker du på forumtreffet kanskje? Grunnen er vel kanskje fordi folk har blitt kjent med henne, sett hvor fantastisk hun er, og har derfor fått lyst til å møte henne? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Liker dere Urge Intense? Nei, det smaker dritt. Pluss at det gjør at kjeften min blir helt skummete, og det digger jeg ikke. + at det bare er drittunger på 12-15 år som liker Burn, Urge intense, osv osv. HYPER AZZ! Drikker Burn, Urge og Redbull ganske regelmessig jeg g21 Du og en kompis av meg på 25. Han drikker vel 2 liter Burn (varierer litt med Red Bull og Urge Intense et par ganger i måneden) om dagen, og har gjort det i 3 år. Da han flytta til Steinkjer og begynte å studere, var han 90 kg med muskler rett fra militæret. Da han droppet ut 2 måneder før skolen var ferdig, veide han 140 kg. Hadde levd på Burn, grændis og stratos hele tiden, samtidig som han hadde mast om å slanke seg hele tiden, begynte på sånn shady shaker og skulle alltid trene, og hadde en mer fucka døgnrytme enn meg. Han trente adri. Var for det meste gaming og filmtitting. Skremmende. Jeg veier 90-105kg vekta mi er opp og ned som en jo-jo men sånn har den vært i mange år uansett diett jeg går på så spiser det som passer meg for dagen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Yeah, men du må passe på hva som skjer når du kommer hjem fra militæret. Det var da det gikk til helvete for ham. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Åja, hvorfor skal folk møte henne? Fordi hun er fantastisk snill, har en fantastisk stemme og et smil som kan varme tusen hjerter? Det bør vel være gode nok grunner, det. In love, mr? Er ingenting mellom meg og malin utenom vennskap, så go for it. Yeah, men du må passe på hva som skjer når du kommer hjem fra militæret. Det var da det gikk til helvete for ham. Petter ble dimma. Jeg spurte hvorfor folk skal, ikke vil. Det er jo mange som er snille, men er det noen spesiell grunn til at folk skulle møte henne? Tenker du på forumtreffet kanskje? Hun kommer til byen til våren. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Yeah, men du må passe på hva som skjer når du kommer hjem fra militæret. Det var da det gikk til helvete for ham. Må passe på hva som skjer i militæret IMO. Jeg gikk opp 20kg mens jeg var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg