Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cashier at McDonalds smiles at me. She wants the dick.

True story.

Litt som da jeg var i Trondhjem på fredag.

Sto på 7-11 og holdt varmen, da det kom inn to drita kjerringer i 40-årsalderen. Hullete klær og underklær, stinka fyll og faen og maste på fyren i kassa om at siden de hadde pølsetilbud til 40 spenn, så ville hu ha pølsa hans i 20 minutter i nærmeste bakgate. Da de så bort mot meg, stakk jeg. Gud, så trashy de var. Trodde jeg forlot slikt på Steinkjer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg spurte hvorfor folk skal, ikke vil. Det er jo mange som er snille, men er det noen spesiell grunn til at folk skulle møte henne? :)

Tenker du på forumtreffet kanskje?

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg spurte hvorfor folk skal, ikke vil. Det er jo mange som er snille, men er det noen spesiell grunn til at folk skulle møte henne? :)

Grunnen er vel kanskje fordi folk har blitt kjent med henne, sett hvor fantastisk hun er, og har derfor fått lyst til å møte henne?

Lenke til kommentar

Liker dere Urge Intense?

Nei, det smaker dritt. Pluss at det gjør at kjeften min blir helt skummete, og det digger jeg ikke.

+ at det bare er drittunger på 12-15 år som liker Burn, Urge intense, osv osv. HYPER AZZ!

Drikker Burn, Urge og Redbull ganske regelmessig jeg g21

Du og en kompis av meg på 25. Han drikker vel 2 liter Burn (varierer litt med Red Bull og Urge Intense et par ganger i måneden) om dagen, og har gjort det i 3 år.

Da han flytta til Steinkjer og begynte å studere, var han 90 kg med muskler rett fra militæret. Da han droppet ut 2 måneder før skolen var ferdig, veide han 140 kg.

Hadde levd på Burn, grændis og stratos hele tiden, samtidig som han hadde mast om å slanke seg hele tiden, begynte på sånn shady shaker og skulle alltid trene, og hadde en mer fucka døgnrytme enn meg. Han trente adri. Var for det meste gaming og filmtitting. Skremmende.

Jeg veier 90-105kg vekta mi er opp og ned som en jo-jo men sånn har den vært i mange år uansett diett jeg går på så spiser det som passer meg for dagen

Lenke til kommentar

Åja, hvorfor skal folk møte henne? :p

Fordi hun er fantastisk snill, har en fantastisk stemme og et smil som kan varme tusen hjerter? Det bør vel være gode nok grunner, det.

In love, mr?

:p

Er ingenting mellom meg og malin utenom vennskap, så go for it. :tease:

Yeah, men du må passe på hva som skjer når du kommer hjem fra militæret. Det var da det gikk til helvete for ham. :p

Petter ble dimma.

Hun kommer til byen til våren.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...