Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hva-for-noe?

Gleder du deg til å treffe Malin? :)

Selvsagt? Har jo truffet hun før da, når hun overnattet på sofaen min.

Skjønner. Kjipt at du ikke får vært med da :(

meh null stress. jeg ekke så kul at det gjør noe ;P

Øy, Shikaru, vi fikser en "Vi kom forsent til forumtreffet"-treff etterpå, okey? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

'' Det er en kunst, for å si det sånn. ''

Hadde vært morsomt å sett hun lage mat på 3 michelin stjerne nivå, og hørt hva hun syntes var mest kunst. Å lage en kaffe med espresso, skum og chili, eller å lage en perfekt rett hvor alle smakene på tallerken fyller munnen din med en glede man ikke kan oppnå noe annet sted.

Men det er vel bare meg som blir lett revet med, mtp at jeg er kokk selv. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg blir litt fornærmet at du rakker ned på min kunstform bare fordi din er mer tidkrevende. Not cool.

Huff, så at den kommentaren virket mer hat-rettet enn det den var. Var ikke det at jeg mente noe personlig mot deg, eller noe. Æresord.

Unnskyld. :(

Lenke til kommentar

For mange (og jeg skal innrømme at jeg noen ganger er en av dem) er kaffe bare et koffeinleveringsystem.

Men det er fortsatt sabla godt med en god espresso. :) Kanskje tilsette litt varm melk og karamellsirrup og få en mocha. I could go for a coffee right now..

Lenke til kommentar

Liker dere Urge Intense?

Nei, det smaker dritt. Pluss at det gjør at kjeften min blir helt skummete, og det digger jeg ikke.

+ at det bare er drittunger på 12-15 år som liker Burn, Urge intense, osv osv. HYPER AZZ!

Drikker Burn, Urge og Redbull ganske regelmessig jeg g21

Du og en kompis av meg på 25. Han drikker vel 2 liter Burn (varierer litt med Red Bull og Urge Intense et par ganger i måneden) om dagen, og har gjort det i 3 år.

Da han flytta til Steinkjer og begynte å studere, var han 90 kg med muskler rett fra militæret. Da han droppet ut 2 måneder før skolen var ferdig, veide han 140 kg.

Hadde levd på Burn, grændis og stratos hele tiden, samtidig som han hadde mast om å slanke seg hele tiden, begynte på sånn shady shaker og skulle alltid trene, og hadde en mer fucka døgnrytme enn meg. Han trente adri. Var for det meste gaming og filmtitting. Skremmende.

Lenke til kommentar

For mange (og jeg skal innrømme at jeg noen ganger er en av dem) er kaffe bare et koffeinleveringsystem.

For SHAME.

Men det er fortsatt sabla godt med en god espresso. :) Kanskje tilsette litt varm melk og karamellsirrup og få en mocha. I could go for a coffee right now..

Strengt tatt er det en kaffe latte med smakssirup. En mocca skal nødvendigvis ha sjokolade i. Om du velger å bruke sjokoladesaus eller faktisk sjokolade er helt opp til kafeen. :p

Drikker ikke ting med så mye melk i selv. Derimot kan det være at min søt-syrlige limedrikk blir på sommermenyen. Også har vi ting som espresso, litt fløte, og ingefærøl. Badass.

Lenke til kommentar

Det er ganske behagelig å være negativ.

Se det, se det. Vi er enige i noe. Det er en stund siden sist.

Men du er ikke sånn kul negativ. Du har bikket over til det man kaller sytete. Du er bare sånn "ånei, det er 22.5 grader på rommet mitt nå hater jeg verden".

Shut it, bitch. Det er 20 grader og jeg dør av varme.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...