Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Schnell:

En idiolekt er den delen av språkbruken som er spesifikk for et individ. Selv om begrepet kan omfatte individets språk som helhet, er det vanlig å regne idiolekten som den delen av språket som er særegent for et individ når en ser bort fra faktorer som dialekt, sosiolekt og lignende.

Kan du ikke bare innrømme at det er det du skriver i stedet for å lyve og anklage andre for å ikke kunne skrive? Det er vel litt sånn barnslig oppførsel til å være på et internettforum? :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Schnell, ro ned på trollingen, nå. Vi vil vel ikke ha deg bannet igjen?

Btw, takk for ny signatur

håks, ro ned nøkkinga no. eg vil gjerne ha deg banna

værsegod :S

 

:wee:

 

Jeg er ikke den drittungen som kommer inn hit og sprer dritt og er en generell shitkid hver eneste gang. Lær deg først å skrive før du begynner å pirke på andre, din tard. :wee:

Lenke til kommentar
Schnell:
En idiolekt er den delen av språkbruken som er spesifikk for et individ. Selv om begrepet kan omfatte individets språk som helhet, er det vanlig å regne idiolekten som den delen av språket som er særegent for et individ når en ser bort fra faktorer som dialekt, sosiolekt og lignende.

Kan du ikke bare innrømme at det er det du skriver i stedet for å lyve og anklage andre for å ikke kunne skrive? Det er vel litt sånn barnslig oppførsel til å være på et internettforum? :wee:

 

Men uansett!! Idiolekt eller ikkje!!

 

Det er ikkje lov å skrive Idiolekt på forumet, enten nynorsk eller bokmål...

Endret av Bolivar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men jeg stakk, kose dere med Schnell :)

Snakkes når vi snakkes(blir vel et par dager siden jeg ikke har computer for the moment)

 

BYE!!

Lenke til kommentar

faen eg r så irritert for tio :mad:

eg kjøpar sjå og høyr to gonger i veka, såleis eg kan lese om kongehuset og sjekke om det står noke om celine dion der. men KVAR JAVLA GONG eg kjøpar det, så står det nesten INGENTING om kongehuset og cline dion! eg vurderar og slutte og kjøpe heile bladet viss dei ikkje byrjar og skrive meir om det!!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...