Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kaizers er fantastisk. Alle konsertene jeg har vært på har vært like fantastiske. Oh well, om det er den internasjonale pannekakedagen i dag, så må vi vel lage pannekaker. Woop! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Var til eksen min i England på pannekakedagen en gang, og da lagde mora hans tjukke pannekaker, tok iskrem oppå, en pannekake oppå der igjen som hu helte sirup over, og en ring med krem rundt. Var visst helt vanlig der. Eksen slukte lett 5 stykker rett etter hverandre. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Var til eksen min i England på pannekakedagen en gang, og da lagde mora hans tjukke pannekaker, tok iskrem oppå, en pannekake oppå der igjen som hu helte sirup over, og en ring med krem rundt. Var visst helt vanlig der. Eksen slukte lett 5 stykker rett etter hverandre. Så du slo opp med han? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Engelskmenn er jo rare da. De drikker tross alt pisslunka øl. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ale the way it is meant to be. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så du slo opp med han? Vel, vi slo faktisk opp bare noen uker etter.. hmm, kanskje det var den utløsende faktoren Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så du slo opp med han? Vel, vi slo faktisk opp bare noen uker etter.. hmm, kanskje det var den utløsende faktoren Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Mest sannsynlig. Ingen vil ha en feiting. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Mest sannsynlig. Ingen vil ha en feiting. Da bør jeg være drømmen til jenter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Var til eksen min i England på pannekakedagen en gang, og da lagde mora hans tjukke pannekaker, tok iskrem oppå, en pannekake oppå der igjen som hu helte sirup over, og en ring med krem rundt. Var visst helt vanlig der. Eksen slukte lett 5 stykker rett etter hverandre. Sorry, men det der hørtes bare himmelsk ut. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Da bør jeg være drømmen til jenter. Tynn som en stilk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Sorry, men det der hørtes bare himmelsk ut. Altså, det var ikke fælt, men jeg klarte bare så vidt å spise én. Det var helt syke porsjoner de spiste der... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Da bør jeg være drømmen til jenter. Tynn som en stilk? Ikke tynn som en stilk, men jeg har en BMI på 18.9 Hadde lastet opp et bilde, men siden det er flest gutter her og jeg er i et forhold er det litt kleint. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ingen vil ha en feiting. Det gjør ingenting hvis gutter har litt kosebamsekvalitet synes jeg. Men det finnes selvfølgelig en grense. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hadde lastet opp et bilde, men siden det er flest gutter her og jeg er i et forhold er det litt kleint. Ikke om du setter en sko på hodet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Altså, det var ikke fælt, men jeg klarte bare så vidt å spise én. Det var helt syke porsjoner de spiste der... Så min frokost bestående av seks brødskiver, to kyllinglår, en stabel med omelett og en halvliter eplejuice er for mye? Hadde lastet opp et bilde, men siden det er flest gutter her og jeg er i et forhold er det litt kleint. Pingle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så min frokost bestående av seks brødskiver, to kyllinglår, en stabel med omelett og en halvliter eplejuice er for mye? Ikke hvis du prøver å gå opp i vekt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Så min frokost bestående av seks brødskiver, to kyllinglår, en stabel med omelett og en halvliter eplejuice er for mye? Haha, jeg hadde sikkert bare klart å få ned 1/3 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Tror nesten det er best jeg ikke gjør det, jeg er tross alt bare 17 år. Det finnes en grense. ( Når det er sagt, hvis du leter godt nok, finner du bilder av meg uten t-skjorte på her på forumet. ) Endret 21. februar 2012 av Romis Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Ikke hvis du prøver å gå opp i vekt. Tja, har vært stillestående på vekta de siste årene, med en slik diett. Haha, jeg hadde sikkert bare klart å få ned 1/3 Småspist. Tror nesten det er best jeg ikke gjør det, jeg er tross alt bare 17 år. Det finnes en grense. Finnes det en grense for å vise magen på nettet? Yikes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg