Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lasta ned en amerikansk e-bok som heter "Lies my teacher told me" en gang. Den var ganske interresant. Som tidligere nevnt, veldig mange lærere liker å si at det er/har vært 52 stater i USA. Teite lærere. Og at matte er gøy. Tullinger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Det hadde nok passa bra inn i min 45 kvm ettromsleilighet. Og der skal jeg ha en stor lofottorsk som heter Jardar. Jeg ville hatt en røkelaks der. Som tidligere nevnt, veldig mange lærere liker å si at det er/har vært 52 stater i USA. Teite lærere. Og at matte er gøy. Tullinger. Tror faktisk de prøvde å lære meg også den feilinformasjonen. Har hørt det bli sagt flere ganger hvertfall. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg er overtrøtt, og skal snart bysselalle. U jelly? I grunn ikke. Jeg har fri tilgang til doble espressoer så jeg er ikke lenger særlig trøtt. Hvem lot deg være alene med ekspresso i nærheten? D: *løper unna forumet* Før skiten henger i takvifta! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Leste nettopp om maksimum tid du kan sove på armene før det begynner å bli kritisk . 4 timer , etter det så kan det utvikle seg nekrose Kan ikke finne noe sted at man kan få nekrose av å sovne på armen. Hadde vært skummelt og risikere å ende opp sånn: (obs, ekkelt bilde) Uff ja , jeg fant en artikkel om det her ; http://www.science20.com/geeks039_guide_world_domination/how_long_you_can_sleep_your_arm_without_losing_it Det virker jo ganske logisk at man får kolbrann og videre nekrose, dødt kjøtt og vev av å kutte av blodomløpet til et lem for lenge stygt bilde lenger ned på siden, bare sånn at dere er advart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem lot deg være alene med ekspresso i nærheten? D: Nie og Espen Pai.Og ikke bare det. De overlot tilogmed ansvaret for forumbabyen sin til meg. Tenkte jeg skulle gi henne et par espressoer før jeg gikk. IRL-trolling på sitt beste Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lurer på hva slags feilinformasjon jeg skal presentere til mine elever i fremtiden. Må komme på noe bra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tenkte jeg skulle gi henne et par espressoer før jeg gikk. 'ekke det farli 'a? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lurer på hva slags feilinformasjon jeg skal presentere til mine elever i fremtiden. Må komme på noe bra. Si at fartsgrensene på veiene bare gjelder når man kjører fremover, ikke når man rygger. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Lurer på hva slags feilinformasjon jeg skal presentere til mine elever i fremtiden. Må komme på noe bra. Si Kaizers er bra. Endret 21. februar 2012 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tenkte jeg skulle gi henne et par espressoer før jeg gikk. 'ekke det farli 'a? Jo. For meg når Nie får tak i meg igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo. For meg når Nie får tak i meg igjen. Man skal aldri kødde med en mor, nei.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lurer på hva slags feilinformasjon jeg skal presentere til mine elever i fremtiden. Må komme på noe bra. Si noe så vulgært som at julenissen finnes Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem lot deg være alene med ekspresso i nærheten? D: Det der er faktisk ikke lov å skrive. Takk for meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lurer på hva slags feilinformasjon jeg skal presentere til mine elever i fremtiden. Må komme på noe bra. At de som får karakter 6 har en sjans på å få en date med deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hvem lot deg være alene med ekspresso i nærheten? D: Det der er faktisk ikke lov å skrive. Takk for meg. Du er ulovelig.... Ulovelig deilig Lenke til kommentar
Romis Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Lasta ned en amerikansk e-bok som heter "Lies my teacher told me" en gang. Den var ganske interresant. Som tidligere nevnt, veldig mange lærere liker å si at det er/har vært 52 stater i USA. Teite lærere. Og at matte er gøy. Tullinger. Er det ikke 50 stater da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Si Kaizers er bra. :mad: Kaizerskonserten på fredag var magisk, jeg er bare deppa over at jeg aldri får igjen akkurat det øyeblikket. At de som får karakter 6 har en sjans på å få en date med deg. Hahaha Er det ikke 50 stater da? Jo, nemlig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg ville hatt en røkelaks der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg blir også deppa av å høre på Kaizers. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Å disse Kaizers er bare SÅ 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg