Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lasta ned en amerikansk e-bok som heter "Lies my teacher told me" en gang. Den var ganske interresant.

Som tidligere nevnt, veldig mange lærere liker å si at det er/har vært 52 stater i USA. Teite lærere.

Og at matte er gøy. Tullinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde nok passa bra inn i min 45 kvm ettromsleilighet. Og der skal jeg ha en stor lofottorsk som heter Jardar.

Jeg ville hatt en røkelaks der.

Som tidligere nevnt, veldig mange lærere liker å si at det er/har vært 52 stater i USA. Teite lærere.

Tror faktisk de prøvde å lære meg også den feilinformasjonen. Har hørt det bli sagt flere ganger hvertfall.
Lenke til kommentar

Leste nettopp om maksimum tid du kan sove på armene før det begynner å bli kritisk . 4 timer , etter det så kan det utvikle seg nekrose :ph34r:

Kan ikke finne noe sted at man kan få nekrose av å sovne på armen.

Hadde vært skummelt og risikere å ende opp sånn:

(obs, ekkelt bilde)

322px-Tissue_necrosis_following_bite_from_Bothrops_asper_PLoS_Medicine.jpg

Uff ja , jeg fant en artikkel om det her ;

http://www.science20.com/geeks039_guide_world_domination/how_long_you_can_sleep_your_arm_without_losing_it

Det virker jo ganske logisk at man får kolbrann og videre nekrose, dødt kjøtt og vev av å kutte av blodomløpet til et lem for lenge :(

stygt bilde lenger ned på siden, bare sånn at dere er advart

Lenke til kommentar

Lasta ned en amerikansk e-bok som heter "Lies my teacher told me" en gang. Den var ganske interresant.

Er det ikke 50 stater da? :hmm:

Lenke til kommentar

Si Kaizers er bra.

:mad: :mad:

Kaizerskonserten på fredag var magisk, jeg er bare deppa over at jeg aldri får igjen akkurat det øyeblikket.

At de som får karakter 6 har en sjans på å få en date med deg.

Hahaha :p

Er det ikke 50 stater da? :hmm:

Jo, nemlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...