Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke send mail. Ring. Det er hakket værre å bare si "nei" hvis de ikke har bestemt seg enda, når du er på andre siden av telefonen. Pluss det viser at du fortsatt har interesse. Kanskje "han andre" de vurderte ikke har ringt heller. Da har du fortrinnet hvis du gjør det.

Drit i alt sånt "jeg har telefonangst" snakk, det har vi alle.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vanlig det ja. Hadde noen sånne når jeg søkte jobber for 10 år siden. Nekter du,kan du si byebye til den jobben. Kutt ut angsty teen attituden og ta det med et smil. Det handler om å ta ukjente utfordringer på sparket, noe man ofte må i en jobb

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg er som Rhino Thue, går ut fra det aller værste i folk, så får de selv bevise at jeg tar feil :)

Jeg var innom alt fra superlette IQ-tester til timelang test i MS Office-funksjonalitet (siden jeg søkte IT-jobber med office som basis), i Office-testen måtte jeg gjøre alt praktisk i en "fakeversjon" av Word, excel etc, og trykke KUN på de riktige menyene og knappene før å løse oppgaven, ellers ble det registrert som feil.

Tror sånt er ganske vanlig. Også sånne "kreative" jobber som design, grafiker etc får mye rart på intervjuer av "lekne, morsomme" sjefer, som en slags test på om du passer inn hos dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Eller vent , alt etter hvor du er i landet så har folk sin egen versjon :)

Nei, det har de ikke. Det finnes bare én korrekt versjon, for det er bare én versjon som gir mening, og det er, som sagt, "skjære alle over én kam".

nei , for meg er det mer logisk at man skjærer folk under samme kam. 20 personer , alle forskjellige , men noen tror alle er like ;) så dermed står alle mann ( 20 ) under samme kam.

Jeg kan godt tegne og forklare også :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...