Kammizez Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jo Din falske tunge lurer ikke meg! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Faen, amerikansk tv har alt for mye reklame. Orker ikke mer. Natta. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Twitter er Facebook for oppmerksomhetshorer og blogg for de som ikke fører en god penn. Det kommer jo helt an på hvem som bruker det og hva de bruker det til. Det blir som å si at å kjøre bil er for latsekker som ikke gidder å gå. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dere er vakre alle sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Ikke send mail. Ring. Det er hakket værre å bare si "nei" hvis de ikke har bestemt seg enda, når du er på andre siden av telefonen. Pluss det viser at du fortsatt har interesse. Kanskje "han andre" de vurderte ikke har ringt heller. Da har du fortrinnet hvis du gjør det. Drit i alt sånt "jeg har telefonangst" snakk, det har vi alle. Endret 21. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hva er det med retard testene som de har begynt med når en søker jobb ? Har de lov til å utføre slike tester ? kan man nekte og ta testen ? Ikke at de var spesielt vanskelige de gåtene , kan ikke huske jeg har tatt noen slike før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Vanlig det ja. Hadde noen sånne når jeg søkte jobber for 10 år siden. Nekter du,kan du si byebye til den jobben. Kutt ut angsty teen attituden og ta det med et smil. Det handler om å ta ukjente utfordringer på sparket, noe man ofte må i en jobb Endret 21. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kutt ut den skjære alle under samme kam tonen din Bytex Jeg bare lurte, aldri vært bortpå slike tester før. Finn bokstaven under tallet 4 , følg rekken videre og finn tallet til venstre for tallet 8 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Man skjærer alle OVER samme kam, ikke under. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Skal du begynne å kverulere før klokken 7 ? For å være enda mer nøyaktig en deg igjen , så heter det : Å skjære alle over én kam. Eller vent , alt etter hvor du er i landet så har folk sin egen versjon Skyte noen under samme kam Gre alle under samme kam Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Eller vent , alt etter hvor du er i landet så har folk sin egen versjon Nei, det har de ikke. Det finnes bare én korrekt versjon, for det er bare én versjon som gir mening, og det er, som sagt, "skjære alle over én kam". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Jeg er som Rhino Thue, går ut fra det aller værste i folk, så får de selv bevise at jeg tar feil Jeg var innom alt fra superlette IQ-tester til timelang test i MS Office-funksjonalitet (siden jeg søkte IT-jobber med office som basis), i Office-testen måtte jeg gjøre alt praktisk i en "fakeversjon" av Word, excel etc, og trykke KUN på de riktige menyene og knappene før å løse oppgaven, ellers ble det registrert som feil. Tror sånt er ganske vanlig. Også sånne "kreative" jobber som design, grafiker etc får mye rart på intervjuer av "lekne, morsomme" sjefer, som en slags test på om du passer inn hos dem. Endret 21. februar 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Eller vent , alt etter hvor du er i landet så har folk sin egen versjon Nei, det har de ikke. Det finnes bare én korrekt versjon, for det er bare én versjon som gir mening, og det er, som sagt, "skjære alle over én kam". nei , for meg er det mer logisk at man skjærer folk under samme kam. 20 personer , alle forskjellige , men noen tror alle er like så dermed står alle mann ( 20 ) under samme kam. Jeg kan godt tegne og forklare også Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 nei , for meg er det mer logisk at man skjærer folk under samme kam. 20 personer , alle forskjellige , men noen tror alle er like så dermed står alle mann ( 20 ) under samme kam. Det er hverken mer eller mindre logisk enn å skjære alle under én kam; det betyr jo faktisk akkurat det samme. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 beinøvelser er megakjipt i starten men etterhvert så føles det bare digg! alt for å hoppe høyere enn navlehøyde. Det er meningen å ta med overkroppen når du hopper... morn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gah, føler meg som en surklemeister. Så mye slim og gøgge i hals og nese at det ække skøy engang. I går hadde jeg i det minste bare feber og vondt i lungene, hvorfor skulle jeg gå hen og bli forkjølet i tillegg? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er du nøye med håndvask etter at du har vært ute blandt folk ? ex etter bussturer , matbutikk osv ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Gode gud, jeg vil sove mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg