Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folkens! :wee:

Vi kan bare droppe å krangle med Schnell om skrivingen hans nå. Han skriver idiolekt, som forsåvidt egentlig ikke er et skriftspråk og dermed ulovlig på forumet. Null stress. :wee:

det er nynorsk ;) . du derimot, trur at du skriv så jævli bra bokmål, men du gjer ikkje det eplfe, eg ha lese det du srkiv og det er DÅRLEG norsk! det er ikkje bokmål, det er blanning av dialekt og danks, det er ingenting bokmål i det du skriv!!! eg skriv 100 % betre norsk enn du!

Lenke til kommentar
eplfe du tek feil, det skrviast drugar på nynorsk
Jeg skal ta stavekunnskaper fra en som ikke klarer å skrive "Eplefe" korrekt? Sjarmerende.

Sorry, men nynorsk blå ordliste er uenig med deg.

drue -a, -er, -ene (-saft)

Han skrev ikke Danielzu rett heller :thumbdown:

Schnell, you are the weakest link, goodbye

Lenke til kommentar
bolivar: nei ein kan skrive det utan e og. eg gjer det, og det er sån det er

 

Dagens læring...

 

Henta frå Samlelaget si Nynorske ordliste...

 

Faen; - Skap|en

 

Fan|en -s, fanane (utt. fann el. fænn; ivrig beundrar, tilhengjar); jf fans

så du stolar meir på ei bok enn meg?

er du klar over kven eg er?

Lenke til kommentar
Det er nynorsk. ;)

Du derimot, trur at du skriv så jævlig bra bokmål, men du gjer ikkje det Eplefe, eg ha lese det du skriv og det er DÅRLEG norsk! Det er ikkje bokmål, det er blanding av dialekt og dansk, det er ikkje noko bokmål i det du skriv! Eg skriv 100% betre norsk enn du!

1: Du må gjerne påpeke feilene mine, så skal jeg prøve å forbedre meg. :)

2: :dremel:

Lenke til kommentar
Det er nynorsk. ;)

Du derimot, trur at du skriv så jævlig bra bokmål, men du gjer ikkje det Eplefe, eg ha lese det du skriv og det er DÅRLEG norsk! Det er ikkje bokmål, det er blanding av dialekt og dansk, det er ikkje noko bokmål i det du skriv! Eg skriv 100% betre norsk enn du!

1: Du må gjerne påpeke feilene mine, så skal jeg prøve å forbedre meg. :)

2: :dremel:

det du retta på meg er ikkje feil, det er sånn me skriv det p¨å nynorsk, men det kan du jo ikkje

 

fan eg må gå hotel cæcar byrjar

Lenke til kommentar
Folkens! :wee:

Vi kan bare droppe å krangle med Schnell om skrivingen hans nå. Han skriver idiolekt, som forsåvidt egentlig ikke er et skriftspråk og dermed ulovlig på forumet. Null stress. :wee:

det er nynorsk ;) . du derimot, trur at du skriv så jævli (faktisk Jævla) bra bokmål, men du gjer ikkje det eplfe, eg (Her manglar skal) ha lese det du srkiv og det er DÅRLEG norsk! det er ikkje bokmål, det er blanning av dialekt og danks, det er ingenting bokmål i det du skriv!!! eg skriv 100 % betre norsk enn du!

Lenke til kommentar
bolivar: nei ein kan skrive det utan e og. eg gjer det, og det er sån det er

 

Dagens læring...

 

Henta frå Samlelaget si Nynorske ordliste...

 

Faen; - Skap|en

 

Fan|en -s, fanane (utt. fann el. fænn; ivrig beundrar, tilhengjar); jf fans

så du stolar meir på ei bok enn meg?

er du klar over kven eg er?

 

Kven er du da?

 

Ein "fake" sunnmøring som skriv dårlegare enn reinsdyrkjøtt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...