dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Ødelegger kanskje litt for Hedvig siden hun redigerte det bort, men har vært rykter på sosiale medier om at *navn redigert bort av moderator inntil noe er bekreftet eller avkreftet* er død. Ingenting bekreftet enda virker det som. Endret 20. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Fant det ut. Sikkert tull. Sønnen til en norsk sportskjendis som visstnok har tatt livet av seg. Vi trenger ikke nevne navn. Her kan vi ta hensyn til Vær Varsom Plakaten som forumet faktisk er underlagt. Med andre ord: Ikke nevn noe navn før noe i tilfelle er offisielt. But I call BS. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Singer/songwriter. Musikk er livet mitt. Kan rett og slett ikke leve uten musikk. Har spilt gitar og sunget siden jeg var 2 år gammel. Jeg fortjener virkelig å gå videre i denne konkurransen og vise hva jeg er god for altså. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Litt kjapp på avtrekkeren der, sorry Lars, burde ikke skrevet navn. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Trodde det var bullshit, men.... personen det er snakk om har prøvd å ta livet sitt tidligere. I så fall veldig, veldig trist. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Litt kjapp på avtrekkeren der, sorry Lars, burde ikke skrevet navn. Du skrev det før jeg hadde lagt føringa så jeg kan nesten ikke kjefte på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvem er det som bruker Twitter? Forstår ikke det tullet der. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du skrev det før jeg hadde lagt føringa så jeg kan nesten ikke kjefte på deg. Du vet du ikke kan kjefte på meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hvem er det som bruker Twitter? Forstår ikke det tullet der. Det er fordi det er #tull. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Twitter er Facebook for oppmerksomhetshorer og blogg for de som ikke fører en god penn. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Twitter er Facebook for oppmerksomhetshorer og blogg for de som ikke fører en god penn. Treffer spikeren på hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Lol. Man behøver jo ikke å skrive masse statusoppdateringer i hytt og gæver, men er greit å holde kontakten og følge med på hva vennene dine holder på med. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bruker det mest til å holde meg oppdatert på diverse selskaper og kjendiser det er verdt å følge (Gervais, obviously). Følge vanlige dødelige er uinteressant. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gervais er utrolig lite morsom uten hjelp fra Merch eller Pilkers. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Takk for at du delte din mening, noe annet like (eller mer) uinteressant du har på hjertet i samme slengen? Natta jenter. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Takk for at du delte din mening, noe annet like (eller mer) uinteressant du har på hjertet i samme slengen? Ja. Få deg et morsommere forbilde enn den trangsynte fanatikeren. Tipper du liker Jeremy Clarkson også. Endret 21. februar 2012 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Hah, jeg vet twitter-dødaren, det vet ikke dere! Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Jeg var på jobbintervju for ca. en uke siden og det gikk bra. Intervjuern ba meg kontakte han etter en uke hvis han ikke forteller meg noe om jobben og det har nå gått en uke ca. Hvordan skal jeg innlede mailen? Må liksom være litt bedre enn: "Hei, er det noe nytt ang. min jobb..blabla". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg