Eplefe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Og hvis du skal anbefale en jeg faktisk kan ha råd til, hva ville det vært? Hva er budsjettet, i så fall? Sånn cirka. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du kommer antagelig til å bli mer og mer langsynt dess eldre du blir. Så når du sitter på gamlehjemmet kan du være dritkul med briller La oss håpe det. Dessverre er kroppen min nær perfeksjon. Jeg tror denne kroppen faktisk er udødelig. Jeg blir aldri skadet, aldri syk, perfekt hørsel, perfekt syn, perfekt bevegelighet og rytme, denne kroppen kan gjøre alt. Jeg venter snart på at kroppen min også skal slutte å eldes. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 La oss håpe det. Dessverre er kroppen min nær perfeksjon. Jeg tror denne kroppen faktisk er udødelig. Jeg blir aldri skadet, aldri syk, perfekt hørsel, perfekt syn, perfekt bevegelighet og rytme, denne kroppen kan gjøre alt. Jeg venter snart på at kroppen min også skal slutte å eldes. Så fælt Men nesten alle blir faktisk mer langsynt etterhvert. Fint for meg som er nærsynt, og vet det kan jevne seg ut ^^ Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Så fælt Men nesten alle blir faktisk mer langsynt etterhvert. Fint for meg som er nærsynt, og vet det kan jevne seg ut ^^ Jepp, min perfeksjon begynner å bli en byrde. Jeg er redd jeg må leve på denne jorda i all evighet. Tror jeg kan bli litt lei. Nesten alle? vel, jeg skal vedde alt jeg har på at jeg er den delen som ikke blir langsynt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jepp, min perfeksjon begynner å bli en byrde. Jeg er redd jeg må leve på denne jorda i all evighet. Tror jeg kan bli litt lei. Nesten alle? vel, jeg skal vedde alt jeg har på at jeg er den delen som ikke blir langsynt. Jeg trodde jeg var perfekt, helt til jeg fylte elleve, og fikk migrene, lavt stoffskifte og briller på ett år. Og diverse andre pubertetsplager. Kjipt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Og hvis du skal anbefale en jeg faktisk kan ha råd til, hva ville det vært? Hva er budsjettet, i så fall? Sånn cirka. Litt usikker. Jeg er helt grønn når det gjelder slikt utstyr og jeg har planer om å ta lappen nå så jeg regner med jeg må legge meg på noen billigmodeller, men jeg er jo selvfølgelig ikke interresert i å kjøpe den dårligste på markedet heller. La oss snu på saken: Hvor mye mener du jeg burde ut med for å få noe som er av grei kvalitet? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg trodde jeg var perfekt, helt til jeg fylte elleve, og fikk migrene, lavt stoffskifte og briller på ett år. Og diverse andre pubertetsplager. Kjipt. Ingen jenter er perfekte. Det strømmer jo blod ut av dem hver eneste måned. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ingen jenter er perfekte. Det strømmer jo blod ut av dem hver eneste måned. Akkurat det kan de jo gjøre noe med da. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Akkurat det kan de jo gjøre noe med da. Jupp. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva tenker du på? Gjøre dem gravide? Ser ikke på det som en veldig effektiv måte å gjøre det på. Da kommer det ut noe enda verre enn litt blod... Slimda, du har gjort meg hekta på Mezzoforte - No Limit. Takk for det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva tenker du på? Gjøre dem gravide? Ser ikke på det som en veldig effektiv måte å gjøre det på. Da kommer det ut noe enda verre enn litt blod... Det går jo forsåvidt også an, men det er litt lettere å bare ta p-piller da. Problem solved, ondskap borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Slimda, du har gjort meg hekta på Mezzoforte - No Limit. Takk for det. Bare hyggelig. Mezzoforte er særdeles god musikk, om jeg får si det selv. Det går jo forsåvidt også an, men det er litt lettere å bare ta p-piller da. Problem solved, ondskap borte. P-piller kan gi forskjellige bi-effekter da. Eksen til en bekjent begynte å grine fordi hun ikke fikk lage egne ord i scrabble. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 P-piller kan gi forskjellige bi-effekter da. Eksen til en bekjent begynte å grine fordi hun ikke fikk lage egne ord i scrabble. P-piller kan også gi andre bieffekter. F.eks. økt libido. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) P-piller kan gi forskjellige bi-effekter da. Eksen til en bekjent begynte å grine fordi hun ikke fikk lage egne ord i scrabble. Alt kan gi bieffekter. Ei venninne av meg fikk blodpropp ved lungene av p-piller. Jeg har heldigvis aldri hatt noe, og jeg har gått på siden jeg var elleve. Hvis man ikke har merket noe det første året, er sannsynligheten for å oppleve noe svært lite Endret 20. februar 2012 av _Hedvig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Litt usikker. Jeg er helt grønn når det gjelder slikt utstyr og jeg har planer om å ta lappen nå så jeg regner med jeg må legge meg på noen billigmodeller, men jeg er jo selvfølgelig ikke interresert i å kjøpe den dårligste på markedet heller. La oss snu på saken: Hvor mye mener du jeg burde ut med for å få noe som er av grei kvalitet? Altså, det går fort noen lapper når du skal ha espressomaskin og nødvendig utstyr (som en tamper). Du vil definitivt ha noe semiautomatisk, ikke helautomatisk, for helautomatisk er bæsj. Du vil ikke ha noe som inneholder ordet "kapsler" eller "pods" i bruksanvisningen. Jeg er selvsagt hundre prosent opphengt i Rancilio til hjemmebruk, men jeg er åpen for andre ting. Gaggia har mange gode modeller, de jeg vil anbefale er Classic og Baby, men de er til gjengjeld en del dyrere enn entry level-modellene. Mener å huske at Krups har noen entry level-modeller som er ganske billige og ålreite, men det er alltid lurt å søke litt rundt eter anmeldelser på kaffesider eller -forum. Evnt. har jo Kenwood sin Espressione som er "helt grei". Edit: Men om du bare vil lage jævlig god kaffe anbefaler jeg egentlig heller en mokkakanne eller aeropress. Endret 20. februar 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva skjer om menn tar P-piller? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 P-piller kan gi forskjellige bi-effekter da. Eksen til en bekjent begynte å grine fordi hun ikke fikk lage egne ord i scrabble. P-piller kan også gi andre bieffekter. F.eks. økt libido. og kanskje økt sjanse for brystkreft. nedsatt for kreft i livmor og eggstokker da ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ei venninne av meg fikk blodpropp ved lungene av blodpropper. Pirke-pirke. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hva skjer om menn tar P-piller? De vil antagelig utvikle pupper, og bli litt fucka opp følelsemessig. Artig. Pirke-pirke. Oops :!: * P-piller. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 De vil antagelig utvikle pupper, og bli litt fucka opp følelsemessig. Artig. Høres ut som noe jeg burde teste ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg