Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og vips, så var du en hipster.

Det må enten bli det, eller en kar som går rundt med briller med styrke som faktisk gjør synet hans verre.

Eller bare la briller være noe for de med forringet syn? Jeg går liksom ikke med krykker, siden beina mine fungerer.

Lenke til kommentar

Eller bare la briller være noe for de med forringet syn? Jeg går liksom ikke med krykker, siden beina mine fungerer.

Joda, jeg skal jo virke intellektuell. Krykker gjør deg ikke intellektuell. Det gjør deg bare skadet.

Jeg hadde brukt de brillene med styrke.

Hadde heller ikke forventet noe annet av deg Bundy.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal kjøpe meg nye briller den uka her. Har mista yndlingsparet mitt.

Du må skaffe deg sånne lærerinne/bibliotekar-briller. Dødssexy. :love:

Fy fader, den espressomaskina var genial. Jeg sitter og tripper i stedet for å være dautrøtt som jeg var tidligere. Men så er det kanskje ikke meninga at man skal drikke en full, svær kopp av espresseo.

*Ønskeliste oppdatert*

Du sitter og tripper? Var det kaffe du putta oppi?

Greit, som du vil! Da er jeg visst dømt til å virke som en idiot, med mindre synet mitt plutselig svekkes.

Endelig. Det tok sin tid, men du skjønte det til slutt. :)

Lenke til kommentar

Greit, som du vil! Da er jeg visst dømt til å virke som en idiot, med mindre synet mitt plutselig svekkes.

Du kommer antagelig til å bli mer og mer langsynt dess eldre du blir. Så når du sitter på gamlehjemmet kan du være dritkul med briller :D

Du må skaffe deg sånne lærerinne/bibliotekar-briller. Dødssexy. :love:

De jeg har nå er egentlig sånn :p

Vil bare ha flere som jeg kan velge mellom :D

Lenke til kommentar

De jeg har nå er egentlig sånn :p

Vil bare ha flere som jeg kan velge mellom :D

:dribble:

Ja og ja. Men jeg reagerer ganske godt på alt som er sentralstimulerende så får raskt effekt av koffein.

Har aldri prøvd, så vet ikke hvordan jeg reagerer. Men er fint noen får nytte av det. :p

Lenke til kommentar

Fy fader, den espressomaskina var genial. Jeg sitter og tripper i stedet for å være dautrøtt som jeg var tidligere. Men så er det kanskje ikke meninga at man skal drikke en full, svær kopp av espresseo.

*Ønskeliste oppdatert*

Du vil ha denne: Rancilio Silvia V3. I know I do.

Argh, nå fikk jeg i hvert fall lyst til å stikke innom jobb og få kaffe. Lurer på om vi har mer kochere espresso fra Etiopia, så kan jeg heller se om jeg finner aeropressen.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...