Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før du går... Jeg har litt problemer med espressomaskina til Nie og Espen. Har fått av den greia hvor jeg fyller på pulver, men jeg får den ikke til å gli inn i hakket igjen. Eller jeg finner hakket, men jeg får den ikke til å sitte fast. Hva gjør jeg galt? Er det noe triks til det?

edit: Fant ut. Jeg hadde brukt for mye pulver.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ja, det blir sånn når det som skal inn er for stort. ;)

Ja, er derfor jeg sluttet å besøke barnehagene, samme problem der.

Meh, byttet linse.

Brukte briller i et par år, når du prøver linser skjønner du hva du har gått glipp av.

Med tanke på hvor distré jeg kan være når det kommer til å huske på ting, tror jeg at jeg står over. Det å glemme linser på har jeg blitt forklart er ganske jævlig.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor distré jeg kan være når det kommer til å huske på ting, tror jeg at jeg står over. Det å glemme linser på har jeg blitt forklart er ganske jævlig.

Hehe, du mener glemme å ta av?

Har glemt det en gang, var relativt rød i øya på morgenen da.

Du merker det i grunn godt ved at du ser bra når du legger deg, det er jo ikke meningen :p

Lenke til kommentar

Før du går... Jeg har litt problemer med espressomaskina til Nie og Espen. Har fått av den greia hvor jeg fyller på pulver, men jeg får den ikke til å gli inn i hakket igjen. Eller jeg finner hakket, men jeg får den ikke til å sitte fast. Hva gjør jeg galt? Er det noe triks til det?

edit: Fant ut. Jeg hadde brukt for mye pulver.

Må stryke av og tampe rett i tillegg. Bra du fant ut av det, da.
Lenke til kommentar

Du merker det i grunn godt ved at du ser bra når du legger deg, det er jo ikke meningen :p

Jeg husker fremdeles følelsen jeg hadde når jeg fikk briller for første gang.

Det var rimelig episk. Det var utrolig å faktisk kunne se ting på avstand i klarhet. Jeg kunne nesten telle individuelle barnåler på trærne!

Men joda, jeg forstår det positive med linser, men syns briller gir noe "ekstra" utover det. Jeg kan tross alt ta de av meg, og få et nytt look. Og så ta de på igjen for en annen stil. Mote-item! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...