Datasmurf Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gah, jeg vil ha yoghurt, fruktsuppe, et elller annet som glir lett ned i svelget og samtidig ikke krever at jeg sitter oppreist. :| Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 I dag er den den ekte blåmandag. Kos dere. http://no.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5mandag Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bør jeg ha med noe på intervjuet? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bør jeg ha med noe på intervjuet? Har du noen referanser? Isåfall nummeret til dem, men kommer ikke på noe annet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei Hedvig! Startet dagen med blues-listen din jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 et elller annet som glir lett ned i svelget og samtidig ikke krever at jeg sitter oppreist. :| Heisann 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Gah, jeg vil ha yoghurt, fruktsuppe, et elller annet som glir lett ned i svelget og samtidig ikke krever at jeg sitter oppreist. :| Smoothie is your quest Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hei Hedvig! Startet dagen med blues-listen din jeg. Weey Jeg tror jeg skal starte med litt Tom Waits!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg tror jeg skal se Glee før jeg beveger meg ned på jobb for å få en cortado og hilse på hun nye. Kanskje stikke innom butikken og kjøpe yoghurt så kan jeg ha yoghurt og honning til frokost. Hmm. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Faens linser, vil aldri funke som den skal på venstre øye. Arrg! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bruk briller. Er kulere. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Før du går... Jeg har litt problemer med espressomaskina til Nie og Espen. Har fått av den greia hvor jeg fyller på pulver, men jeg får den ikke til å gli inn i hakket igjen. Eller jeg finner hakket, men jeg får den ikke til å sitte fast. Hva gjør jeg galt? Er det noe triks til det? edit: Fant ut. Jeg hadde brukt for mye pulver. Endret 20. februar 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 L4r5 sliter med "hakket". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 L4r5 sliter med "hakket". Ja, det blir sånn når det som skal inn er for stort. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bruk briller. Er kulere. Meh, byttet linse. Brukte briller i et par år, når du prøver linser skjønner du hva du har gått glipp av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Ja, det blir sånn når det som skal inn er for stort. Ja, er derfor jeg sluttet å besøke barnehagene, samme problem der. Meh, byttet linse. Brukte briller i et par år, når du prøver linser skjønner du hva du har gått glipp av. Med tanke på hvor distré jeg kan være når det kommer til å huske på ting, tror jeg at jeg står over. Det å glemme linser på har jeg blitt forklart er ganske jævlig. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Med tanke på hvor distré jeg kan være når det kommer til å huske på ting, tror jeg at jeg står over. Det å glemme linser på har jeg blitt forklart er ganske jævlig. Hehe, du mener glemme å ta av? Har glemt det en gang, var relativt rød i øya på morgenen da. Du merker det i grunn godt ved at du ser bra når du legger deg, det er jo ikke meningen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Før du går... Jeg har litt problemer med espressomaskina til Nie og Espen. Har fått av den greia hvor jeg fyller på pulver, men jeg får den ikke til å gli inn i hakket igjen. Eller jeg finner hakket, men jeg får den ikke til å sitte fast. Hva gjør jeg galt? Er det noe triks til det? edit: Fant ut. Jeg hadde brukt for mye pulver. Må stryke av og tampe rett i tillegg. Bra du fant ut av det, da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du merker det i grunn godt ved at du ser bra når du legger deg, det er jo ikke meningen Jeg husker fremdeles følelsen jeg hadde når jeg fikk briller for første gang. Det var rimelig episk. Det var utrolig å faktisk kunne se ting på avstand i klarhet. Jeg kunne nesten telle individuelle barnåler på trærne! Men joda, jeg forstår det positive med linser, men syns briller gir noe "ekstra" utover det. Jeg kan tross alt ta de av meg, og få et nytt look. Og så ta de på igjen for en annen stil. Mote-item! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Vedder på at brillene dine ikke har noen styrke engang, du er bare maks hipster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg