Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er vel egentlig ingenting :tease: Eller noe midt imellom?

Jeg tror du er litt luremus jeg. Sitter her på forumet og flørter med gutta, uten å la de få napp. :tease:

Jasså. :roll:

Er ikke du trønder da? Gjelder jo ikke for deg da.

 

Det er uansett noe jeg har blitt fortalt gjentatte ganger. Kjenner dessverre ikke nok nordlendingsdamer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God natt Hedvig! Det dør enda flere karakterer du liker! :whistle:

 

Jeg har nettopp lest ferdig bok to nå! Fy fader, blir så sint på enkelte av karakterene..

 

 

Theon Greyjoy = faens jævla idiot.

Men hvorfor i HULESTE tenkte de ikke på at Winterfell trengte beskyttelse når krig herjer i hele riket, og det er et av de viktigste stedene i nord? Er de dumme alle sammen?

 

Men bra at Bran og dem ikke var døde likevel da. For nå? Ikke svar på det forresten.

 

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Er ikke du trønder da? Gjelder jo ikke for deg da.

 

Det er uansett noe jeg har blitt fortalt gjentatte ganger. Kjenner dessverre ikke nok nordlendingsdamer.

 

Er ikke det. Jaja. Bra at man stempler en hel landsdel da. Great. :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke det. Jaja. Bra at man stempler en hel landsdel da. Great. :thumbup:

:D

 

Stereotyper er kjempekoselig da. Jeg blir jo hele tiden spurt om jeg virkelig er så gniten/gjerrig som sunnmøringer flest.

 

Og jeg tror ikke du er så løs av deg, Gypsy. Du virker ikke som typen. (mao, litt mer i topplokket enn gjennomsnittet)

 

Haha, neida. Som jeg har sett det står rundt om kring på nettet om han da: He's kind of a dick.

Ooooh, du må ikke lese på nettet, det er kjempefarlig. Plutselig står det i en tråd at kongebyen blir gjevnet med jorden av dragedama, og så har du ødelagt hele moroa. (eksempel, skjer ikke)

Lenke til kommentar

Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden.

Det har jeg også hørt, og at det florerer av kjønnssykdommer der oppe. Da jeg drev og flørta kraftig med en vever, liten skapning i fra Sortland, mente mamma at jeg burde hole meg langt unna, da hu bare ville knuse hjertet mitt, stikke av med pengene mine, og la meg sitte igjen med faenskap.

 

Dumme meg trodde på min mor, hun var jo lege OG hadde bodd i Sortland, hun kunne jo ikke ta feil!

 

(Så feil kan man ta.)

 

Sånn ellers har jeg gått hen og fått feber i løpet av natten, og ekstra vondt i lungene. Når jeg hoster, går det ilinger gjennom hele kroppen som kulminerer i testiklene. Kan umulig være sunt.

Og så hadde jeg en sær drøm om fluesopp, fleinsopp, Kim og Beccafe som startet med at Beccafe gruet før en eksamen i cortados (eller noe slikt? Jeg kan lite om kaffe), og det hele endte med at soppene og Kim begynte å prate om diverse medikamenter som ville roe henne ned og gjøre henne bedre, og gikk på leting etter de, men endte opp med å finne en drøss med radioer fra WWII og dertil gjenglemte soldater overalt, som de måtte kommandere for seier for Norge og så begynte Psilo å anbefale steder i Bergen og Trondhjem de kunne pierce seg, før Beccafe endelig besto eksamenen sin og jeg våkna.

 

Speisa greier.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm.

Det er faktisk overraskende greit. Utrolig glad for at jeg reiste opp hit. Liker universitetet, byen, til og med været. Hadde ikke særlig høye forhåpninger da jeg dro opp hit, og selv om det tok litt tid har jeg lært å like byen.

Lenke til kommentar

Hvis du griner under Rammstein, ja da har du gjort mye feil her i livet si.

Pappa sang Ohne Dich i begravelsen til en felles Rammstein-fan som kjørte seg i hjel på motorsykkel. LOV Å VÆRE LITT FØLSOM AV OG TIL. :cry:

 

Å grine i en begravelse er vel ikke det samme som å grine i en svett hall som er fylt opp av 1) Menn i 40-års alderen som vasker seg i gjennomsnitt to ganger i uken, og som har en forkjærlighet til alt som heter lær og 2) Gutter i ungdomsskolealder som har drukket så mye Burn på forhånd at de ikke vet at de er på konsert en gang.

Lenke til kommentar

Å grine i en begravelse er vel ikke det samme som å grine i en svett hall som er fylt opp av 1) Menn i 40-års alderen som vasker seg i gjennomsnitt to ganger i uken, og som har en forkjærlighet til alt som heter lær og 2) Gutter i ungdomsskolealder som har drukket så mye Burn på forhånd at de ikke vet at de er på konsert en gang.

Nei, men det er godt mulig sangen hadde en dypere betydning til denne karen enn hva som ble sagt på scena. Han var faktisk helt ødelagt, og det er en sterk opplevelse, uansett hvordan man vender og vrir på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...