dysfunctional Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg ble full i går ihvertfall. Glemte at jeg ikke hadde spist noe særlig, og tålte derfor ikke like mye tequila som forrige helg. Ble også heftig imponert av en dude som var med på vorset som klarte å dra jenter ved å late som han var døv (riktignok har han dame da, som tilfeldigvis har lært han tegnespråk) Hahaha. Den er frekk. Creds! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det var faktisk svært imponerende. Kanskje jeg skal prøve det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hadde jeg vært singel hadde jeg gått og lagt meg med en flaske rødvin. Jaaaja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hadde jeg ikke skulle vært barnevakt i morra hadde jeg knekt rødvinsflaska jeg har liggende selv. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hadde jeg.... Wait, who am i kidding? Skål! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 For min del begynner eksamenskjøret i morgen. Hjemmeeksamener om noen uker og må få gjennomgått penumet vi har vært igjennom hittil. Ganske greit, snart sommerferie. Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 For min del begynner eksamenskjøret i morgen. Hjemmeeksamener om noen uker og må få gjennomgått penumet vi har vært igjennom hittil. Ganske greit, snart sommerferie. Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm. Jaaaa, kom til tromsø! Du kommer til å elske oss alle <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 For min del begynner eksamenskjøret i morgen. Hjemmeeksamener om noen uker og må få gjennomgått penumet vi har vært igjennom hittil. Ganske greit, snart sommerferie. Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm. Løse jenter har jeg hørt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jaaaa, kom til tromsø! Du kommer til å elske oss alle <3 La oss håpe det. Løse jenter har jeg hørt. Score. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 La oss håpe det. Da må vi møtes Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden. Jepp. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Vel, da legger jeg det på pro-siden. Så, hvor ofte får jeg se sola? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Vel, da legger jeg det på pro-siden. Så, hvor ofte får jeg se sola? Hva faen er "sol" ? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden. Eller de er bare ikke pripne, og kan ha det moro ^^ Er ikke sånn at gutta er noe annerledes nordover liksom. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Da må vi møtes Fair enough, så lenge jeg får ta med pepperspray, sånn for sikkerhetsskyld. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Vel, da legger jeg det på pro-siden. Så, hvor ofte får jeg se sola? Om sommeren får du se Sola hele dagen og natten lang. Men i gjengjeld, så får du aldri se sola om vinteren. Det blir litt lyst sånn på 12-tiden, men utover det er det bekmørkt som svarte natta. Tilvenningssak. Eller de er bare ikke pripne, og kan ha det moro ^^ Er ikke sånn at gutta er noe annerledes nordover liksom. Er du... prippen?... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Er du... prippen?... Jeg er vel egentlig ingenting Eller noe midt imellom? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden. Jasså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg