Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg ble full i går ihvertfall. Glemte at jeg ikke hadde spist noe særlig, og tålte derfor ikke like mye tequila som forrige helg.

Ble også heftig imponert av en dude som var med på vorset som klarte å dra jenter ved å late som han var døv :ohmy: (riktignok har han dame da, som tilfeldigvis har lært han tegnespråk)

Hahaha. Den er frekk. Creds!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del begynner eksamenskjøret i morgen. Hjemmeeksamener om noen uker og må få gjennomgått penumet vi har vært igjennom hittil. Ganske greit, snart sommerferie.

Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm.

Jaaaa, kom til tromsø! Du kommer til å elske oss alle <3

Lenke til kommentar

For min del begynner eksamenskjøret i morgen. Hjemmeeksamener om noen uker og må få gjennomgått penumet vi har vært igjennom hittil. Ganske greit, snart sommerferie.

Hvordan er det egentlig å studere oppe i Tromsø? Ser ut til at det kan bli mitt eneste valg atm.

Løse jenter har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Sånn, seriøst. Er det noe jeg har hørt om nordnorske jenter, så er det at de er løse. Det er gjengangeren hele tiden.

Eller de er bare ikke pripne, og kan ha det moro ^^ Er ikke sånn at gutta er noe annerledes nordover liksom.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, da legger jeg det på pro-siden. Så, hvor ofte får jeg se sola?

Om sommeren får du se Sola hele dagen og natten lang. Men i gjengjeld, så får du aldri se sola om vinteren. Det blir litt lyst sånn på 12-tiden, men utover det er det bekmørkt som svarte natta. Tilvenningssak.

Eller de er bare ikke pripne, og kan ha det moro ^^ Er ikke sånn at gutta er noe annerledes nordover liksom.

:ph34r:

Er du... prippen?... :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...