Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vennene mine er direkte redd meg til tider. Men bare til tider. Sånn. Når det er kniver eller brennbare ting i nærheten. Egentlig. Og hvis jeg er irritert. Eller. Ja. Stjeler du min ting for kniver nå? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Min tiss er størst. I Win Dette er internett. E-peniser er alt som teller. Hun knuser deg. Var jeg flink nå, Eplefe? =D (Smisking? Hæææh? o_O) Fliiiink jente *klø bak høret* Hent tøflene mine og lag kaffe, plox. x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) You really don't want that. Jeg har vitnemål fra folk på forumet om at jeg er ond.Vennene mine klager på at jeg er ond mot dem Min tiss er størst. I Win Vennene mine er direkte redd meg til tider. Men bare til tider. Sånn. Når det er kniver eller brennbare ting i nærheten. Egentlig. Og hvis jeg er irritert. Eller. Ja. Min tiss peker innover, og jeg har pupper. Jeg vinner. Hvis vi tilfedligvis møtes bak kirka, så skal jeg binde deg fast, og torturere deg i 6 timer, for deretter å samle opp masse blod i en kopp og true deg med at du skal drikke det ellers gjør jeg det selv! edit: I Has a more postcount tahn y00!1 Endret 9. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fliiiink jente *klø bak høret*Hent tøflene mine og lag kaffe, plox. x) *logre* Hvis vi tilfedligvis møtes bak kirka, så skal jeg binde deg fast, og torturere deg i 6 timer, for deretter å samle opp masse blod i en kopp og true deg med at du skal drikke det ellers gjør jeg det selv! Hm. Dumdristig. ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hverken Vintermåne eller deg, Eplefe har i det hele tatt mulighet til å være så kynisk som meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Til ære for Nie: Den der burde vært i spoiler til å begynne med, din ekle jævel. o_O Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vennene mine er direkte redd meg til tider. Men bare til tider. Sånn. Når det er kniver eller brennbare ting i nærheten. Egentlig. Og hvis jeg er irritert. Eller. Ja. Stjeler du min ting for kniver nå? Det der høres ikke bra ut Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De var søte Syke menneske. Oo Det der høres ikke bra ut Hva? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fliiiink jente *klø bak høret*Hent tøflene mine og lag kaffe, plox. x) *logre* Hvis vi tilfedligvis møtes bak kirka, så skal jeg binde deg fast, og torturere deg i 6 timer, for deretter å samle opp masse blod i en kopp og true deg med at du skal drikke det ellers gjør jeg det selv! Hm. Dumdristig. ^^ Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Til ære for Nie: http://www.ultrashannon.com/images/Photos/...8082006_59f.jpg *fap fap fap* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Oh, føtter Mine små føtter er nusselige så det så. Æsj, L4r5 Oo... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis vi tilfedligvis møtes bak kirka, så skal jeg binde deg fast, og torturere deg i 6 timer, for deretter å samle opp masse blod i en kopp og true deg med at du skal drikke det ellers gjør jeg det selv! edit: I Has a more postcount tahn y00!1 Du kommer ikke så langt som å binde meg fast en gang. Dessuten har det der noe med psykopati å gjøre, ikke ondskapsfullhet. Å oppføre seg ondskapsfullt har lite med å fysisk skade noen å gjøre. Det er mer holdninger, oppførsel og generell fremtreden enn å være "megatr00" og drikke blod. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Guttetær er ekle. Get over it Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har gjort dette før, fordi jeg er Kristian Espedal. Jeg går under falsk nevn på nett Han jeg har posta med i RPP er en random nettby-kid. Hm. Fremdeles. Dumdristig. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 De var ekle Meninga det Til ære for Nie: Den der burde vært i spoiler til å begynne med, din ekle jævel. o_O Jeg vet du er glad i meg så Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Til ære for Nie: http://www.ultrashannon.com/images/Photos/...8082006_59f.jpg *fap fap fap* Jeg har fortsatt de lydklippene av deg som stønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg