Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart, men vil du ikke få alt dette på et universitet/høgskole også?

Mmm, egentlig ikke etter min erfaring. Altså, jeg storkoser meg på høgskolen og, men det er en helt annerledes erfaring. Du bor jo ikke sammen med folk på høgskolen, og du har jo ikke samme forholdet til lærerne.

Lenke til kommentar

For å oppsummere, jeg er ikke akkurat en veldig arbeidsflittig fyr. Jeg er definisjonen av latskap.

Er du verre enn meg?

Såklart, men vil du ikke få alt dette på et universitet/høgskole også?

Mmm, egentlig ikke etter min erfaring. Altså, jeg storkoser meg på høgskolen og, men det er en helt annerledes erfaring. Du bor jo ikke sammen med folk på høgskolen, og du har jo ikke samme forholdet til lærerne.

Jeg hadde et svinaktig bra forhold til de fleste lærerne mine på høyskolen. De ble med ut og drakk, spanderte øl og drinker på oss etter eksamener og store prosjekter og slikt. Jævlig digg. Og god kontakt via sosiale medier fra dag 1. Savner det i grunn.

Lenke til kommentar

Men det er tydeligvis ikke grunnen til at du gruer deg. Hva kan det være da?

Jeg bor hjemme, og gjør egentlig mesteparten av innhandling og matlaging. Mamma har stort sett alltid noe å klage på, og det blir ikke akkurat MINDRE når hun har en religiøs grunn for å gjøre det. Noe annet enn fisk eller vegetarmat, SPESIELT på onsdager eller fredager, da får jeg høre det. Om hun får snusen i at jeg har snacks eller sjokolade, eller brus eller ... saft. Så får jeg høre det. Når jeg forteller henne at jeg ikke ER RELIGIØS og dermed kan spise på burger king på langfredag om jeg vil, så får jeg utelukkende et bittert blikk og beskjed om at det er tradisjon. Og jeg prøver faktisk å humour her, fordi jeg bor faktisk hjemme, og det er hennes hus, men det er ikke så vanskelig å oppfylle krav som endrer seg litt fra dag til dag. Tipper at i morgen begynner hun å mase om at jeg skal gi opp noe til faste. Hun kommer til å foreslå at jeg kutter ned på pc-tid, kaffe, røyk eller lignende. Jeg pleier å spøke med at "I gave up religion for lent a couple of years back, and being a good catholic, I never took it back", men hun synes ikke at det er morsomt. >_>
Lenke til kommentar

Hvis du griner under Rammstein, ja da har du gjort mye feil her i livet si.

Si hva du vil, men han var ikke den eneste som gråt. Jeg skal innrømme at jeg ikke griner av Rammstein akkurat, men det var desidert den beste konserten jeg noen sinne har opplevd.

Å heerrreeeguuud dette må være den beste Rammstein-konserten jeg har vært på!

High five brotha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

OH LORD. Feel you.

Forøvrig gikk mesterskapet bra! Gjorde det bra, masse småfeil som jeg tror koker ned til nerver, en liten lime-malfunction, men alt i alt gikk det ganske bra! Fikk skryt for å ha laget kveldens nest beste til tredje beste cappuccino. Alt i alt, bedre enn ventet. Kom i hvert fall ikke på siste plass. 8D
Lenke til kommentar

Si hva du vil, men han var ikke den eneste som gråt. Jeg skal innrømme at jeg ikke griner av Rammstein akkurat, men det var desidert den beste konserten jeg noen sinne har opplevd.

Jeg kan love deg, jeg også hadde grini om jeg hadde vært på en Rammstein-konsert.

Tøffing.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Glemte ut hele musikk-greien. Var snill og lånte vekk mobil med spotify til en av de andre som hadde glemt sin, og virket hakket mer avhengig av det enn meg. Neste år kjører jeg Young Girl, Don't Stand so Close to me, Brown Sugar og Father Figure. It's rape night at the coffee shop, y'all.

Lenke til kommentar

Jeg ble full i går ihvertfall. Glemte at jeg ikke hadde spist noe særlig, og tålte derfor ikke like mye tequila som forrige helg.

Ble også heftig imponert av en dude som var med på vorset som klarte å dra jenter ved å late som han var døv :ohmy: (riktignok har han dame da, som tilfeldigvis har lært han tegnespråk)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...