Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Eller et kjeks. Neeei, det hørtes bare dumt ut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Eller et kjeks. Neeei, det hørtes bare dumt ut Neeiiii, det er det som er korrekt for meg! En kjeks gir meg kramper i magen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Crap! Fastelavn i dag betyr at det ikke er lenge til faste. GAH. *har mor som er katolikk* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Selv om moren din er katolikk, betyr jo ikke at du trenger å ta del av fasten? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Blir hun grinete når hun ikke spiser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 60 år siden Hamsun gikk bort og Hjallis vant 10k metern i dag..... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Eller et kjeks. Neeei, det hørtes bare dumt ut Enig. Et kjeks, kjekset? o_O Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Flyplasser er så kjedelige.., Men gleder meg til å se mamma igjen skikkelig mammadalt Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Gøy Snart fastelaven-sboller å få ))) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har spist. Med krem og syltetøy og melis på toppen. Så mektig, klarte bare to, og det var likevel én mer enn resten av familien. Greit nok, jeg måtte formelig tvinge den siste i meg, men er det fastelavn, så er det fastelavn, damn it! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) . Endret 27. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Liten update: Har nå vært i Sverige siden 16:00 i går. Jeg kom hit for å møte kjæresten min for aller første gangen, vi har vært sammen i 4 måneder, og jeg fikk endelig møte henne. Jeg skriver ikke dette for å være negativ, fordi det har vært den beste tiden i hele livet mitt. Jeg er mer forelska enn jeg noen gang har vært før, og jeg har aldri hatt det så bra med et annet menneske før nå. Det eneste minuset er at hun har skole i uka som kommer nå, mens jeg har vinterferie, så jeg må vente til hun kommer hjem fra skolen til jeg kan møte henne. Sikkert mange som ikke kunne brydd seg mindre, men jeg følte bare jeg måtte si det til noen. 1 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Så nettopp gjennom platesamlingen til mamma og pappa. Hvilket ord er det man skal bruke når skuffet ikke strekker til? Lettet. Over at du ikke er en av idiotene som "gjenoppdager" foreldrenes platesamling og tror at alt som er gammel mainstream er kvalitet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Romis: Gratulerer. Er hun svensk, eller studerer hun bare der? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Romis: Gratulerer. Er hun svensk, eller studerer hun bare der? Hun er svensk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jävlar. Porr. Smörgåsar. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Kan ikke alle bare sitte i ring også kan vi spille Kumbaja My Lord? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Så nettopp gjennom platesamlingen til mamma og pappa. Hvilket ord er det man skal bruke når skuffet ikke strekker til? Lettet. Over at du ikke er en av idiotene som "gjenoppdager" foreldrenes platesamling og tror at alt som er gammel mainstream er kvalitet. Mye av det er da kvalitet. Pink Floyd, Rolling Stones, Beatles, The Who, Kinks, Zappa, Stan Getz, Elvis ... Og min personlige favoritt ... "The Jimmy Castor Bunch". Samt nyere musikk som Afzelius, Neil Young, Michael Jackson og Springsteen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Finnes det noe sted på forumet jeg kan spørre om bra datamuser eller må jeg lage en tråd selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg