Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som likte deg. Usj

:!: Men altså, den er feelgood, og liker å danse til sangene på vors/fest :D

 

 

Da jeg fikk spørsmål om mine svake sider sa jeg som sant er at jeg er litt for perfeksjonist og det tidvis går ut over tidsfordelingen min, og i løpet av prøveskiftene oppdaget sjefen min at det er veldig sant. På den andre siden, salatene mine ser bedre ut enn alle andre på jobb sine. :p

 

Hvis det er sant bør det selvfølgelig sies :D

Lenke til kommentar

Hvor er Grease?

 

Altså... Grease er noe jeg kan se på sammen med en venninnegjeng hvis vi bare skal synge med og ha det artig, men ikke hvis jeg vil se en bra film og høre god musikk :p

Takk. Rett og slett, takk.

 

Personlig er jeg blitt mer og mer lei Grease. Særlig den norske musikalen som gikk for rundt 10 år siden (kanskje mer), søstrene mine så den flere ganger i Oslo, kjøpte CD med musikken og har spilt den siden. Jeg er rimelig lei Grease på norsk.

I tillegg har begge spilt i oppsetninger av Grease på norsk på skolen, og sett filmen usaklig mange ganger. Lurer også på om de så "Grease on ice" eller noe. :|

 

Jeg likte Grease. En gang. Nå takler jeg den ikke lenger.

Lenke til kommentar

hmm, er ikke noe stor fan av musikaler...men Sweeney Todd er et unntak.

 

Jeg er ikke så fan av det folk ofte tenker når de først hører musikal, som er sånn overhappy smørje, aka gladmusikaler, med noen unntak. Liker jo Mamma Mia da, og Hairspray live. Les Miserables har vært favoritten siden jeg var 5, og den kan i hvertfall ikke regnes som noen gladmusikal :p

 

Endelig har The Walking Dead begynte igjen :love:

 

:new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...